OT vad jobbar du med.
Suck bombar RIF med trådar nu för jag har så extremt tråkigt idag..sitter och säljer försäkringar just nu men ingen uppskattar om du ringer mellan 8-10 på morgonen så jag har en del död tid…
Men vad jobbar folk med här på rif? Är lite nyfiken om någon lider som jag :D

snart klar med min utbildning till frisör så jag klipper å färgar å stylar hår 9-5 mån-fre…..sen en del jobb på helger med modevisningar å style-in partyn….

Måste vara kul med ett aktivt och kreativt arbete 

jajjemen! trivs som fisken i vattnet! *le*

Jag är barnskötare, timvikarie. Just nu har jag ett 3 veckorsvik på en förskola.
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Jag studerar på heltid, och så arbetar jag förstås 12timmar om dagen obetalt som mamma åt två härliga lortungar och som hushållerska i villa villerkulla (dvs här hemma).
Om fyra år ska jag börja arbeta som det min dotter så galant kallar "cykel-låg". 

Pluggar till Gymnasielärare i Svenska och Filosofi. Snart 2år avklarade, det vill säga minst 3år kvar… =P
"Im on the run but I aint got no gun" =)
Jag jobbar på Bauhaus med uthyrning av maskiner bla

#5 Cykel-låg haha x)
Jag går gymnasiet men jobbar på helger. Simskola :) jättekul är det med 20 snoriga ungar och kissar i vattnet när man försöker lära dom att göra stooooora fiiiina bröstbentaaag. Nejmen så hemsk är det inte, det är kul.

Jag jobbar som Nanny :D

Jag säljer iaf kvalitetsmärkta Aloe-veraprodukter.
Bästa arbetet man kan ha helt klart
Bestämma sina egna arbetstider & möjlighet till kraftiga lönelyft är inte fy skam..
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Jippie fler än jag som läser till lärare :D jag jobbar och läser samtidigt…
Jag jobbar med att vara arbetslös :p
eller arbetsfri? :D

Jag jobbar som tidningsbud. Tjänar 6000 i månaden före skatt. Så är det att bo i Gävle. Man får ta såna jobb om man inte har någon utbildning.