Råttor iFokus

Råttor

Etikettlänkar
Läst 885 ggr
Sathalie
3

Stort plus till Ratwarehouse

Har dock inte fått mina saker än. Men de skickades idag. Men måste bara ge dem en stor eloge och tummen upp!

De mejlade mig först och främst om att vissa delar till sputniken jag ville köpa (den svarta) saknades och frågade mig om det gick bra med en grå/svart istället. Men sedan hittade de delar någon annanstans till den svarta.

Sedan nu innan de skickade fick jag mejl om att schampoot var slut och jag fick en stoooor påse yogi's som tröst. Dessutom drog de av pengarna för schampoot så jag fick dem tillbaka på kortet.

Måste säga att det inte är många affärer som hade brytt sig så mycket med att meddela och kompensera!

Stooort plus och stora rekommendationer!

Om du blev intresserad hittar du sidan här!

(har dock ingen aning om jag valde rätt kategori. Men fanns inte så mycket som kändes rätt xD)

zickan
1

Håller med själv. Beställt från sidan ett par ggr. Får hem varorna från dom tidigare än svenska affären.Ypperligt trevliga och bra kontakt

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Sathalie
0

#1 Kan jag hoppas på att få sakerna redan denna veckan eller är det mer troligt med i början av nästa?

mikeiko
0

#2 Beror lite på vilken typ av frakt du valde, har för mig att den lite snabbare typ bara kostar 50 p mer när jag la min beställning sist. Men vanliga brev från UK brukar ta 3 dagar, så det borde vara minimum.

mikeiko
0

#0 Vänta nu…har de börjat sälja helsvarta Sputnikar nu? o.O :D Jag efterfrågade det förra året men då fanns det inte.

Hallonblad
0

Har också positiv erfarenhet från The Rat Warehouse när saker är slut. Fick lite gottis till råttsen när vad-det-nu-var (kan inte minnas) var slut senast jag beställde (januari-februari någon gång), samt pengarna tillbaka för grejen. De kan absolut rekommenderas. Dags att ta en ny vända med shopping därifrån snart, tror jag. :)

Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.

Min hemsida - ta gärna en titt! Oskyldig

Sathalie
0

#4 Nej den var nog vit/svart :o men de hade inte alla delar hemma sade de . Men jag valde i alla fall snabb frakt. ;D eller.. Det fanns att välja mellan flyg och mark-post typ. Jag valde flyg. :o

#5 Det är riktigt skönt faktiskt. Det ger en hoppet tillbaka på mänsklighetens ha-begär ;D