I Want It All
En fantastisk, helt underbar, superbusig, spoinky råtta. Pussig och hängig. Hängiven och trygg. Åååh vad jag gillar henne.
Äkta råttkärlek i annnorlunda format. Hon är en russian blue european berkshire velveteen dumbobärare longhairsbärare och satin bärare. (puuh
I vinter/årsskiftet kommer hon om inget oväntat händer föda Sveriges första longhairsråttor
nähä:D långhåriga råttor??
Min blogg: SweGizmo.se
Vad häftigt =D!

Hihi, vilken sötis!
Älskar mina stora små vänner..
vill HH HHaaaa….
Ser framåt nya ovanliga kullen

#0 hur får du plats med allt de där på stamavlan??
hmm en långåhrig råtta är jag nyfiken på! är det som harley?? eller är jag ute o cyklar nu=)
Qui dormit, non peccat

vad spännande! =) Hoppas allt går bra!

#1 Joo långhåriga råttor. Det ska bli superspännande att ta del av dem :)
Och även om planen spricker med att para henne med en longhair så kommer hon iaf gå i avel med en vanlig slät. För hon är verkligen helt fantastisk.
Och så blir det iaf några velveteen bebbar
#6 Man får förkorta ;) Och, Nej du är inte ute och cyklar, alla longhair kommer ursprungligen från råttan Harley, som hittades i 2002, dräktig i en djuraffär. 2003 lyckades man få fram Harley igen genom inavel. Och sen har det fortsatt, och den har spridit sig fort i världen främst i tyskland och tjekkien jobbar man mycket med Longhair. Men i mitt tycke kunde det vara på en mer seriös nivå.
#7 Tack :)

Ah, der er min lille prinsesse jo.
Ja, det bliver spændende at se, om hun kan komme en tur til Danmark på en lille date med enten White Russian eller Jon Arbuckle.

va hon är söt
Mia//
kan nån sätta in bilder på långhåriga råttor?
Min blogg: SweGizmo.se

I denne tråd, kan du se et billede af min ene Long hair rotte Jon Arbuckle.
GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup&ThreadListPage=2
Värsta luddet ju. Sött

jag ställer mig i kö!!!!!!!!!!!!!!!!!! urgullig…