Grattis!
åhh grattis! kommer ihåg hur lättnaden bara kom! underbart :)
// Vanessa

Grattis! Det var skitkul när man klarade sitt körkort! Kör försiktigt och kom igåg att det står 90 på båda sidorna om vägen, alla vet väl vad 90+90 blir? ;P

Grattis.. Kom ihåg, hastighetsskyltarna é bara rekomendationer

vilka bra tips ni ger mig! :D
Grattis pralin!
Skoj! Grattis!
Grattiz!!! Den kännslan minns jag som om det vore igår.. Kör på bara!! kanske ska satsa på en kariär som rallyförare?

Ohh grattis! :D

vad kul
.grattis !!. har du kört ensam för första gången? det är verkligen roligt . ingen som tjatar om något 
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Grattis! =) Själv skulle man nog nästan behöva ta ett nytt, har inte rört en bil på snart ett år… Vette fan om jag kommer ihåg hur man gör =P

Grattis själv ska man sätta sig bakom ratten för första gången och börja övningsköra :) om nån vecka vill nu men pappa tycker de är för halt än..
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta

Ja, jag har kört ensam. Har ju kört runt i min lilla Polo :D För en gång skull så är det jag som sitter bakom ratten när jag och pojken ska någonstans :D
#13 Likadan bil som vi hade innan, fast det ser inte ut som ni har modellen med den stoooora takluckan? Halvcabben.

Nej, min bil är inte av modellen "open air" eller vad den kallas. Men liten och snabb är den iallafall. Mycket bra köp av mig :D
Mm, det är fina bilar :)
Grattis!

Mia född 86, hennes syster född 90.. Syrran har klarat halkbanan å bokat teori.. Jag har inte gjort ngt :P Lr jo, skaffat mej sambo med bil å körkort 

#18 det är ju också en variant ;D
ett tips till är: Man får ju inte dricka när man kör så du får stanna till vid varje bussstop o dricka så det blir okej, får du kör´du ju inte samtidigt som du dricker :P hahah
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

smart där!!
vilken tur att jag är medlem här :D