Underbara bebisar födda 30/4
Bad Seed's Michelangelo (3/10 2011) ba eubk 580g och Zickans Blodvite (24/2 2012) rubl hd mm 323g fick den
30/4 11 stycken bebisar, åtta honor och tre hanar.
Syfte med parning: Syftet med parningen är att föra linjen vidare och försöka komma ifrån de
problem som uppstått i linjen efter parningen mellan Justice och Cinderella. Detta är en utvärderingskull och
ett hopp om en ny stabil grund med mer kött på benen i vad som lämnas för problematik.
I kullen blev det european berkshire och hoodeds i olika kvalité. Men även en collared och en capped mm.
Färger: black, mink och dark pearl merle. Bebisarna är för ögonblicket inte registrerade i SRS
eller någon annan klubb.
Då jag inte är så aktiv här längre vore det bästa om ni mailade mig på nicciz.rattery (a) gmail.com
Pris: 300 där 50 kr per såld råtta oavkortat går till SRS forskningsfond.Bebisarna finns i Stockholm
Bebisarna är supersociala och trygga vilket gör att de också är extremt utforskande och smått orädda för äventyr <3
Annonsen ska ej vara låst
Halvsyskon till mina töser alltså?
Gah vilka sötnosar.. 😊

#1 Ja, det stämmer.. o minst lika galna xD
Men Nicciz råttor! Jag som precis införskaffat två nya bebisar *typiskt*
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Vilka färger har hanarna? :)
#1 Meeeep :D vad underbart.. blev ju inte aaalls bebissugen.. ;)

#3 Ja, det var tråkigt speciellt eftersom dessa bebisar har Arouraios som farmor :)
#4 I denna kullen finns det inte längre någon hane till salu, en som letar foderhem dock, en dp ca mm. Men i den andra kullen med samma pappa och systern till denna mammans finns det en black eubk.
För övrigt så finns det efter idag bara tre black eubk honor kvar i den här kullen då en bebisköpare nyss varit här och bestämt sig för vilka som hon ville ha.
#5 Finns det bebissug finns det bot ;)
#6 Sluta nu! Jag som saknar Panya så mycket :P Fick träffa Saras lilla pojk (gudomligt gó och Snygg för övrigt!) Justice upp i dagen, så man blev ju inte alls sugen :P
Men lite tur ändå att det bara är svarta kvar, mamma skulle bli tokig om jag tog hem med Ännu en svartis :) Hon har så svårt att se skillnad på alla här hemma nu, haha.
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning