Syr mysiga sovställen!
Startar en ny tråd då den förra var uppe i nästan 300 inlägg och riskerade att försvinna! Här är länk så ni kan läsa den http://rattor.ifokus.se/discussions/4d7158d7b9cb46222106a74a-syr-hangmattor-o-tunnlar
Jag syr iaf mysiga sovställen till djur, så som hängmattor, hängtunnlar, hängkuber m.m =) Ni kan se bilder i den länkade tråden samt på min hemsida www.tass-shoppen.se
Oh så snygga hängmattor och tunnlar ska beställa direkt av dig när jag kommit hem från semestern och lönen kommit in =D kommer du ha kvar den chockrosa fluffiga tyget?
Nej det fluffiga har jag tyvärr inte sytt i på ett tag =/ Tycker inte det blir så bra för djuren. Och inte så lätt att rengöra heller.
Okej ja det kan man förstå men va suveränt fräckt =)
Så fina! Jag såg på din hemsida att du även gör "hängkuber".
Vilka storlekar/tyg gör du de i? :)
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Jag kan göra i vilken storlek som helst typ =) men den som är prissatt är ca 20 cm bred, hög och djup =)
Jag är intresserad av en hängkub :) vad kostar dom med frakt? :)
120 kr för en omönstrad + 24 kr i frakt =) =144 kr (+10 kr för mönstrad)
Måste bara skriva att jag har beställt massor av saker från dig tidigare, och de alla är så uppskattade! De har även hållit jätte bra.
Så till alla som undrar, så kan jag verkligen rekommendera dina grejer. Super nöjd! :)
Jag har lyckats slarva bort en del av sakerna jag köpt, så får väl kanske göra en ny beställning snart. ^^
måste fråga. hur gör du tunnlarna?
Åh, tack snälla Nicole =)
#9 jag gör dem i fleece med metallringar som stadgar upp öppningarna och fäster nylonband med mässingringar för att hänga upp dem i buren. Så det blir himla stadigt.