Buren Ferplast Jenny

Kan inte be din zooaffär att ta hem en sån då? =)
Jo de förstås. Får väl göra det men tänkte om det kanske kunde finnas nån som hade en till salu.
Vet du vad de kan kosta?

Hmm, det är nog inte lätt att hitta just de burarna man önskar alltid, lättare att beställa dem nya i så fall, jag har tyvärr ingen aning om vad den kan kosta, jag kollade lite på tropical zoo nu och där skulle den kosta 1398:-
http://www.tropicalzoo.se så går du in på smådjur och mus och råttburar tror jag så är den där.. =)
Ne ja vet, men jag tänkte ge mej på ett försök =) hihi
Den sidan har jag aldrig varit inne på, kollade på Grand-Prix men där kostade den 1823:-.
Frågan är hur man beställer? =S Hittar inge sådant.
Jo nu hitta jag man fick visst bara sända ett mejl.!
Tack så mkt Absinthe!

Så lite så.. =)

Konstigt att den buren går att köpa fortfarande. Köpte min för ca 2 månader sedan på Hornbach i Göteborg. Fick den för ynkliga 500 kronor för att de var de sista burarna de hade kvar. Ferplast tillverkar tydligen inte sådanna längre, inte enligt Hornbach iaf!
Jaha, den kanske inte går att köpa då..
Men den finns ju fortfarande kvar på ferplast hemsida.
Konstigt att du fick köpa den för så lite.
De billigaste priset ja har hittat är 1398:-

Jag blev förvånad själv, det var ju därför jag slog till. Den kanske var stulen? 
Har hornbach burar ? har dem många sorter?
har varit här i malmö på hornbach men kollade inte så noga..trodde inte de hade sånt:P

Här i Göteborg har de iaf en zooavdelning där man kan köpa massa djurtillbehör. De varierar sitt sortiment lite verkar det som, men de hade en hel del stora burar när jag var där sist.
va på hornbach här i malmö. de hade en jäkla massa saker..dock verkade alla stora burar va slut:'(
ska till göteborg nästa helg, får åka dit o titta då:D
fanns där fler såna stora kvar när du köpte din?

Bli inte arg nu, Pandae, men jag råkade köpa den sista Jenny-buren de hade. Men de hade en hel del stora fågelburar vill jag minnas. Det ändras hela tiden som sagt, får hålla tummarna för att du hittar något bra! ;)
ah hihi oki. ne klart jag inte blir sur, man får ju passa på när så bra tillfällen kommer:D!! absolut^,^
ska kika när jag kommer dit. de hade faktiskt bra sortiment och bra priset..något som inte ens djuraffärer har:/