Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 1363 ggr
Fjordell
7

Positiva tråden

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tänkte att det skulle passa sig med en positiv tråd där vi alla kan skriva något eller några saker som är positiva just nu. Är man kanske lite extra glad just idag, och är det kanske av någon speciell anledning?

Så, har du något positivt att dela med dig av?😃

Fjordell
11

Jag sitter och ler som ett fån eftersom jag fått ett (kind of) jobberbjudande! Svar på hur, när och om det blir får jag under den kommande veckan. Skulle det mot förmodan inte bli något just nu så har jag iallafall en garanterad plats hos dem till hösten. Känns SUPERBRA efter att ha varit arbetslös i nästan 2 år!😃

:holmgreen:
4

#1 Å vad kul! Grattis!

Jag är super glad eftersom det bara är 2 skoldagar kvar, sen är det sommar lov. :D
Ska även få hem två till bebisar snart. :3

WarMinerTool
3

Jao, jag ska få två råttor snart! Det är bara 6 skoldagar kvar för oss också! Jag ser även fram emot redovisningen vi ska ha snart! :)

Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!

Apootie
3

Jag känner mig riktigt glad idag då det har varit skönt väder, och jag var med och arrangerade lekar för studenterna på min skola, och det kändes ganska lyckat. Och morgonen började med att jag gosade med mina älsklingar i sängen en halvtimme innan jag gick upp. Dessutom är det inte så jättelångt kvar till skolavslutning 😃

WarMinerTool
3

#4 Trevligt! :) Längtar tills mina råttor kommer! :P Känns lite ensamt ibland!

Allamej
2

Jag är glad för att jag är färdig med mitt tävlingsbidrag till battle of the beadsmith (192 tävlande, 40 länder) och att jag gjort färdigt ett till bidrag som ledde till en beställning ifrån Holland

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

deeremf
8

Superglad för att få studera journalistik till hösten och att jag sitter här med min gravida flickvän medan min fantastiska styvson sover i rummet intill.

[Emelie321]
3

Jag är glad eftersom jag efter mycket funderande kring ekonomin kom fram till att jag trots alla oväntade utgifter denna månad har råd att köpa en present lika mycket till mig själv som till råttjejerna :) En Savic Zeno 2, som antagligen kommer med posten i nästa vecka!

Juliastrom
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är glad för att jag har en underbar familj, världens bästa tåttisar och kissekatter och att jag får ha en sådan underbar häst att ta hand om!

[juunii]
4

Jag är glad för jag är sjukt taggad inför USA, knappt två veckor kvar! 😂

Cederin
2

Alla examinationer för tvåan är över och jag kan chilla järnet!

Medarbetare på Naglar och Hår

zickan
3

Haft en lyckad födelsedagsfirande. Alla har precis dragit sig hemåt och jag sitter och njuter av lugnet med en tårtbit :-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

WarMinerTool
1

#12 Grattis! :)

Fridborg
2

Är glad och taggad inför min egen födelsedag, festen går av stapeln om en vecka och själva dagen är den 11:e! :)

:')
3

Jag ska bli råttägare, OMG 😃😃😃

[Ratface]1
2

Jag är superglad över att jag fick bli extra-matte åt två fina tjejflockar då deras förra ägare inte hade möjlighet att ta hand om dom längre. Sen väntar jag hem två fina bebisar nu på onsdag ❤️

Lenichu
3

Är glad att jag har så underbara djur, världens bästa pojkvän, och att jag äntligen börjat planera inför mina första råttor! Det var längesen jag var så här exalterad inför någonting! :D

prutt

JoySurrender
2

Jag är så glad över att allt har gått så otroligt bra med Falgus kull, att hon är en sån underbar och lugn mamma, att bebisarna är så fina och att de kommer till så bra och seriösa hem!

If you fight love, you're always a loser

Glamråttan

ceccie
3

Jag är glad över att jag ska ta steget och börja föda upp råttor igen. :-)

Bananbullar
3

Jag är glad att lilla Gry har blivit så otroligt välkommen bland tjejerna här hemma. Knappt ett pip eller gnäll alls. 😊 Känns nästan lite överjobb att jag igår stod och skurade ALLTING för att det inte skulle finnas något revir kvar. Det hade nog inte behövts - men bättre det säkra före det osäkra. Speciellt när det är första gången de utsätts för en introducering.

Allamej
4

Jag har ont i magen och är nervös bortom denna värld men Steven Weiss har börjat lägga upp bidragen till Battle of the beadsmith och mitt kommer snart!

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

ceccie
2

Jag är glad över att jag har fått gå över till mitt gamla jobb och slipper vara utlånad till en arbetsplats som jag mådde dåligt av .

Zolah
4

Jag har kommit tillbaka till radion :D 

och snart är det utställning i norrland! 

Wooo!

zickan
6

Mycket av oturen en bekant åkt på har börjat vända till det lite lite bättre och det gör mig glad och positiv

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Gahich
3

Jag är glad att jag och min pojkvän håller på och flytta till en såååååå snygg lägenhet som är totalrenovarad och med nyinsatt kök! Och att även råttorna kommer få ett nytt hem i form av en Critter Nation bur! 🙂

ylva00
3

Får mina flickor om ca tio timnar nu!!! :D :D

Instagram @enzo.bordercollie & @mydoodl3s puss o Kram

:holmgreen:
1

Jag är glad för att jag precis har fått hem mina nya bebisar :3

lisaeriksson
1

Jag är superduperlycklig för mina tre råttisar Bonny, Doris och Dolly och så är jag superduperlycklig över att jag får komma iväg till Stockholm till mina bästisar på semestern :)

WarMinerTool
2

Jag har fått två små supersöta råttor! :)

Fjordell
3

…och idag fick jag veta att jag inte längre är arbetslös! Jag fick jobbet, wohoooo!🥳😃

WarMinerTool
0

#30 Gratulerar till ditt nya jobb! :)

Vad fick du jobb som?

Fjordell
2

#31 Tusen tack! Butikskonsulent åt Candyking, så det är väldigt varierande arbetssysslor, vilket jag är döglad för :D

Melissa V
1

Positivt idag är 

Att en nära släkting kommer på besök som jag inte träffat på 2 år ❤️ 

Att det är varmt och sol OCH jag känner inte av de så mycket (sjukt känslig mot sol/värme) 

Att jag har världens underbaraste råttor här hemma

Att snart kommer 2 st nykomlingar in i mina flockar och förgyller livet

Att det snart piper för fullt i buren här hemma

Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum