Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 446 ggr
Swadika
1

(S) Skänkes bur

Jag har en bur som måste bort idag ev tidigt imorgon bitti då jag flyttar och inte kan ta med mig den. Buren finns i Motala och jag kan tyvärr inte köra den någonstans för jag har ingen bil. 

Måtten är ca: 120x50x70 Jag kommer inte ihåg de exakta måtten men för något år sedan mätte jag och jag vet att den då var laglig till 2 eller om det var 3 råttor, passar nog bäst till hanar eller större honor då gallret är ca 2 cm.

Jag nås lättast här på iFokus :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Stephanie
0

Om måtten stämmer så får du ha 5-7 råttor där enligt burräknaren. Så frågan är om du minns fel antal, eller fel mått 😛

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Swadika
0

Haha ja jag vet inte riktigt, jag har kollat måtten med hjälp utav ögonmått :P Så det stämmer säkert inte alls. Men jag kommer inte ihåg om det var lagligt med 2-3 råttor eller om det var vad jag tyckte räckte på den boytan :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Stephanie
0

Synd att inte jag heller har bil, jag behöver en bur… 🙂

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Swadika
0

Haha ja det är synd :) Men så är det alltid, det är alltid för långt eller så har man ingen möjlighet att åka dit, haha :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

PlusPlus
0

Har du bild på den? Min far bor i Motala så han skulle kunna hämta den men skulle vilja se vad det är för bur :p

Swadika
0

Jag ska se om jag har någon bild :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
0

Tyvärr hade jag ingen bild på den här datorn och min andra dator ligger längst ner i en flyttkartong men den ser ut såhär http://migrated.ifokus.se/uploads/eb1/eb15ef663f0227480aa4ec04ac5d8f7c/kaninbur-fram.jpg fast den är brun och inte blå:)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns