Kissar i sovplatsen?
Jag har hängt upp två kusiner i buren och mina två hanråttor ligger för det mesta och sover i den ena. Problemet är att dom kissar i den, så både råttorna och tyget (lägger tygbitar i) luktar kiss. Det är precis som att dom är för lata för att kissa där dom ska. 😛 Har det hänt er, hur löste ni det isåfall?
Det är extremt vanligt med slashasar till råttor :P
Mina kissar dock inte i hängmattorna där de sover men däremot så fort sovplatsen är av plast så kissar de där och då är det enda som hjälper att städa ofta :P
Vad det beror på vet jag dock inte, slöhet eller kanske markering skulle vara mina gissningar :P
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Okej! 😃 Har sköljt av den lite och hängt den på tork/vädring utomhus nu, hoppas att vinden tar med sig lite av lukten… 😛
Det är mååånga råttor som kissar där de sover.. Mina gör det så jag har några handdukar och byter varannan/var tredje dag. :)
Hahaha, ursäkta men hade det inte varit någon länk där i #0 hade det sett ganska suspekt ut😃
"Jag har hängt upp två kusiner i buren och mina två hanråttor ligger för det mesta och sover i den ena."
#4 ASG! 😃
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
#4 HAHAHA 😂
//Nike
#4 Haha, ja, det hade varit fint skrivet! 😃