Hög bur sökes
Hej jag har tröttnat på att ha burar på varandra här hemma och skulle vilja ha en enda stor. Jag söker efter en rätt hög bur. Kan som max lägga ut 1500kr på den. Jag bor i Sala (västmanland) och kan åka en bit för att hämta men inte för långt.
Hör av er till mig.
Mvh Camilla

Hej! Hur hög ungefär vill du att den ska va?
Gärna uppåt 150-170 cm iaf.
Kanske inte finns så stora burar att få tag på för 1500kr. Men värt ett försök iaf
.
Då söker du en voaljär, en STOR papegojbur
dom hade en bur på center syd zooab
som är typ 150-160cm (vet att den inte var mycke kortare än jag), de är en fågelbur så de är utdragna bottnar, och sen var de ca 70cm och 50cm (skulle jag gissa..jag mätte ju inte den;)
där va inga tillbehör, förutom en MASSA sittpinnar för fåglar, och dem kan man ju alltind hänga massa saker i =P
den kostade 1700kr. De är verkligen ett bra pris!
Jag är på jakt efter en voljär just nu jag med, lite senare i veckan ska jag åka och titta i affärer för att se om det finns nåt intressant… :P
Annars kan man hålla lite koll på exempelvis blocket, där kan man ju hitta riktiga fynd. Samma på eniro. :)

Såg flera stora burar på blocket runt göteborg. typ voljärer för 700-800 kr
Ringde nyss center syd zooAB och de finns ju bara neråt i landet och skickar inte burar så det går inte. Kan inte åka ända dit för att hämta men det lät som en bra bur till ett super pris. Synd att det var så långt.
Vad tror ni om denna bur? Ser väl rätt bra ut, pratade med henne och den fanns kvar så nu ska jag bara fixa skjuts dit också
.

#9: Jättefin & stor bur!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Pau_
Den står i mitten.. där fanns en jättestor bur till som är till råttor och illrar med massa rör. den var lite mindre och kostade 500kr mer men guud vad jag vill ha den till mina råttor:D
Ah ne =( såg inte att du bodde så långt upp=(
iofs kan är den ju delbar så man kan skicka med bussgods, ifall du känner någon här nere som kan skicka?
Fast Sala, ligger inte de rätt nära stockholm?
jag ska till stockholm 24-25augusti. hade ju kunnat köpa buren och ta med till dig ^,^ (men du får betala den själv;) ha ha:D

Ni som funderar på att åka till center syd och köpa bur (antar att ni menar i lödde) ring akvarietjänst på nobelvägen först. de har en jätte stor bur för 850 kr.Men de hade bara en kvar.
13; Tänker du inte på Akvariepiraten? Den ligger på nobelvägen nämnligen och sist jag var där hade de en stor bur för 850 :P
Den på akvariepiraten har jag sett:D den e stor! men jag tycker att de på höjden är lite roligare:/ den på akvariepiraten är väl ca 1 m hög?