Willow och Lille Pi
Tänkte göra min första presentation, och här har vi dom två små nykomna töserna, Willow är den svarta och minken (Lille) Pi.
Eftersom dom kom så nyligen så vet jag inte så mycket mer om dom än att dom tycker om att pussas (gärna hela ansiktet, får man lite saliv på köpet är dagen gjord), sova på mattes mage under tröjan och klättra på gammeltanternas huvuden.
Underbara bilder!
Ja fina bilder på söta råttisar ❤️
Var kommer dom ifrån?
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#2#3 Tack så mycket!
Dom kommer ifrån en bekant, hon är ingen uppfödare, detta är hennes enda kull :) Alla var jättefina, men dessa två stal mitt hjärta med en gång.
#4 förstår att de stal ditt hjärta. Speciellt om de är lika goa som de ser ut att vara.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#5 det är precis vad dom är.
Då dom var två veckor somnade minken ståendes i min sambos hand.
och när vi skulle hämta dom var dom de enda två av 17 små ligister att sitta still och knastra lite innanför tröjan.
Det var bara fem honor av alla dessa små så jag hoppas att dom fick lite grabbmentalitet och blir riktigt mysisar 😉
Nej men guuuuud så söta, tror de stulit mitt hjärta också!
Va söta 😊
// Stephanie och hårbollarna 
#7 Haha, ja dom verkar ha den effekten!
#8 Tack så mycket 🙂
Du borde skicka bild nr 1 till månadens råtta nu när temat är grått. Det är den absolut sötaste bild jag sett på länge här på rif!
#13 ja det kanske jag borde göra, har inte tänkt tanken innan, brukar bara rösta : )
och tack hälsar Lilla Pi! 😉
Så söta :)
#10 ! Vad söt! ❤️ Hur gammal är hon?
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!
#16 tack!! Dom är dryga fem veckor nu :)