(K) Råtta, hona.
Hejsan!
Jag söker en kamrat till min Skrollan ganska kvickt, hennes kamrats bortgång kom ganska oförberett tyvärr. Skrollan är en helt underbar tjej på lite över året och är oerhört social, snäll, busig och mysig. Hennes humör är alltid på topp. Söker en likasinnad råtta, inte ett måste men vore härligt om det stämde in på ett ungefär i alla fall. Har inget krav på färg/teckning då "personligheten" och sinnet går först, samt humöret. Söker givetvis en hona!
Någon som skall ha kull när som, eller som kanske redan har fått?
Bor i Höganäs som ligger 20 min utanför Helsingborg (Skåne), ser gärna att du som uppfödare bor närliggande.
Putt
Fungerar det inte att sätta ihop henne med dom andra?
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
#2 Vill faktiskt hålla dem i 2 olika flockar, samt att det är lite problem med burarna. Athena, Affinnity och Hera har fattat tycke för att gnaga lite här och där på den jag byggt själv fast dem får vara ute mycket och har gnag saker, så istället fick dem en stor och fin galler bur att bo i och vill inte pressa in en till råttis där. ;p
Förövrigt mår dina förre detta råttisar underbart bra! ;D
Absinth´s har en hona som letar fodervärd. :)
#4 Är dessvärre inte intresserad av att bli fodervärd, om jag nu uppfattat det rätt om vad det innebär :p
#3 Förstår det och önskar dig lycka till i sökandet.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
#6 Tack så jätte mkt.
Såg några omplaceringshonor på blocket idag, i ängelholm och hbg.
#8 Har också sätt annonserna, självklart sugen på att hjälpa dem. Saken är dock att alla råttor jag har nu har jag fått i vuxen ålder, skulle vilja skaffa en från start, så jag får följa den hela livet ut. Men skall sleva iväg ett mail till tjejen som har 4 råttor till salu i Helsingborg, dock är det 3 honor och en hane, så hänger inte med där alls riktigt.
hannen var ju kastrerad, stod det :)
#10 Ojdå, tur någon kan läsa ordentligt! Flyttat i stort sätt hela dagen, skyller på det ;). Side note, så det funkar så länge hanen är kastrerad?