Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 554 ggr
Fridborg
1

Hane erbjudes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På lördag fyller min underbara Virus 1 år! Det innebär att han äntligen kommit upp i ålder för att bli pappa ^^

Eftersom jag själv inte har några planer med hans färg eller teckning tänkte jag vara generös och låna ut honom till rätt flicka. 

Om Virus: Har fungerat superbra i alla intron. Är en myskille som hellre ligger och sover och gosar än att utforska. Storleksmässigt är han lagom men en aning myshull. Har hållit sig totalt frisk förutom en liten vinterförkylning han klarade bättre än några av mina andra. Kommer ställas ut i helgen i PET så vi får se vad resultatet blir :) 

Ba ambk med pannfläck. Ej db. 

Han finns i Västra Stockholm och detaljer kan vi ta via PM. Dvs info om föräldrar, syskon och deras avkomma osv.

Fridborg
0

Stamtavlan

Allamej
1

Jättefin kille :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Fridborg
0

Bebisbild :)

Fridborg
1

Dagen han kom ❤️

Fridborg
0

ROOAAAR!

naaw
0

Vilken snygging! :)

Melissa V
1

Riktig snygging och jag som har en urmysig tös här hemma ❤️ men lovat mig själv att inte ta in Katoz råttor annars hade jag nog vart där 2 sek efter du lagt upp annonsen haha

Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum

Fridborg
0

#7 Om du vill kan du PM:a om varför du just inte vill ha in Katoz-råttor, nyfiken på att höra. :)