(K) Råttor med bur
Skrev ett tidigare inlägg här men det vart inte så jättebra så skriver en ny.
Jag är en tjej på 17 år som vill börja med råttor igen. Jag har tidigare haft råttor som levt bra, motionerat dagligen, busat, mått bra. Tyvärr så dog dom efter 3 år och jag ville då inte skaffa nya då jag kände att jag typ ''övergav och glömde'' mina gamla råttor. Men nu har mitt intresse för råttor ''blommat upp'' igen då jag kommer ihåg nu hur roligt det var sist jag hade råttor och då jag saknar något att hålla på med.
Det jag söker är MINST 2-3 råttor, hona/hane spelar ingen roll så länge det är MINST 2-3 st tillsammans. Åldern spelar inte heller någon roll. Söker även bur till råttorna till billigt pris då jag själv kommer få stå för priset till bur samt råttorna (1050kr/månaden) Men veterinärvård om det skulle behövas, mat, leksaker och andra tillbehörigheter hjälper pappa till med.
Tiden för råttorna har jag alltid då djuren betyder mest för mig. Vet ej om jag kommer flytta till mitt gymnasium som jag börjar på i höst men blir det så så får jag ta med dom dit så det är inga problem. Skulle jag inte vara hemma så kommer syrran, 15år eller pappa hjälpa mig med råttorna.
Vi bor i en 3:a i en lägenhet i västerås, fräsht och fint med mycket utrymme att springa på. Utomhus finns det stora områden som råttorna kan få springa på och mycket grönt och mycket fridfullt. Bor nära väldigt fina ställen där det inte finns något buller.
Kontakt:
kimpan.ivarsson@gmail.com eller skicka PM till mig här bara för mer info eller om ni har något :)

Då låser jag din första tråd.
mvh

putt
puff
Jag har fått ditt mail och håller på att skriva ett svar. Måste bara samla in lite info. 😇
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
#7 Haha ok :P