Omplacering av min fina kille
Det är nu med stor sorg i mitt hjärta jag lägger ut en omplaceringannons för min fina kille Rufus, jag känner att jag inte har den tid jag vill ge honom längre då jag pluggar och är inte hemma lika ofta som förut utan spenderar mer tid hos min pojkvän. Jag gör då det bästa för min fina fast det gör ont i hjärtat.
Jag köpte honom hos en djuraffär i närliggande stad för att jag föll för honom på direkten, han var så himla framåt och nyfiken så han fick följa med hem till mig, vet att det var lite fel men jag föll verkligen för han.
- födelsedatum - 11 Juni 2012
- färg, teckning o hårlag - vet ej, är inte så insatt i detta.
- kön - kille
- kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) - vet ej
- faderns namn, födelsedatum, vikt - vet ej
- moderns namn, födelsedatum, vikt - vet ej
- syfte med parningen el om det är omplacering, anledning - Inte tillräcklig med tid längre
- omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc - fungerar jättebra med andra killar, han bodde med en annan kille men han gick tyvärr bort på grund av tumör.
Rufus är pigg och mysig, det märks att han inte är en bebis längre då han gärna vill ligga och mysa i tröjan när man kollar på tv eller ligger vid datorn. Han är väldigt matglad och älskar nötter väldigt mycket! Han är inte så himla förtjust i att bada, men det går i nödfall men han kan då bli lite sur på mig.
Han ska INTE säljas som ensamråtta utan till någon som redan har en kille eller flera.
Som kille i flock är han den som inte bryr sig i vad dom andra gör, utan han tittar hellre på när dem andra gör bus och vill gärna ligga uppepå andra när dom sover eller äter, han är lite klumpig på det viset. - pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb - Ej reggad i något och ni får honom gratis för hemmet är viktigare än priset
- ort där råttan/råttorna finns - Söderbärke, Dalarna
- telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) - 072-7018441 och min mail är lojsan_eriksson@hotmail.com
- Om annonsen ska vara låst eller ej - Ej låst
Han är en roan iallafall, då färgen har blekts. :)
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!
Tack :)
Han är väldigt fin, men antagligen inte kastrerad va? :(
Nej tyvärr inte, har ju aldrig behövt kastrera honom :( #5
Ok, annars kunde han fått sällskapa med mina damer, tror dock inte mamma skulle uppskatta om jag helt plötsligt hade 20 råttor ;) Säljs han som ensamråtta eller till en flock?
Han säljs till flock! :)

Ber om ursäkt.Jag missade helt att du skrivit där hur han var i flock.
#9 Det står ju i #1 att han "fungerar jättebra med andra killar, han bodde med en annan kille men han gick tyvärr bort på grund av tumör. "