Stor bur till salu, Huddinge/Stockholm
Stor bur som tyvärr saknar råttor säljes. Inte städad på bilden. Ingår även 2 hyllor som inte är i buren på bilden. Måtten är: Bredd: 100 cm Djup: 55 cm Höjd: 120 cm Kan ta fler bättre bilder om du vill se. Pris idé 900kr "Lilla" buren är sliten, finns sprickor i botten. Fungerar bra i alla fall. Mått på den: Bredd: 70 cm Djup: 45 cm Höjd: 70 cm Pris idé 250kr Kan ta fler bilder på den med. Den är åxå ostädad på bilden. Båda burarna finns i Huddinge/ Stockholm. Den stora går att ta isär, inte den lilla. Har ingen möjlighet att skicka.

Den stora buren passar inte till söta små bebisar, då det är för glest mellan gallret. Hade den "lilla buren" först till mina små och bytte sen till den större när det vuxit på sig lite. Har inget mått på mellanrummet på gallret nu, men kan mäta senare idag.
Vad är priset?
oj hittade det :P

Går bra att ge ett bud åxå, den står ivägen….🤓
Asså jag är väldigt pank just nu :/

Tja, men ge ett bud så får vi se. Kan ju inte bli värre än att jag tackar nej :)
150 för lilla är nog vad jag har råd med :/ ska liksom inhandla allting den här månaden och ligger enligt pappa redan back ><
men får man med det som är i buren?

"Påsen" har jag kastat, den var utom all räddning… Hörnhuset kan följa med + någon matskål och fågelbadet. Skickar ett pm till dig

Ingen som är intresserad av stora buren?? Om inte så lägger jag ut den på blocket :) Står i vägen, så priset är prut bart :P
Finns den lilla kvar?

Har en som var intresserad, men inte hört av sig… Så ja, den finns kvar.
Kommer inte att ta den lilla så du får skicka den vidare
Har skickat pm!

#13 Tack, då vet jag # 14 jag har svarat :)

Hur tar man bort sin annons?? Någon som kan hjälpa mig??
#16 Man kan inte ta bort trådarna, utan får be en moderator låsa den istället. :)

750kr för stora buren. Finns lite tillbehör till, bottenströ och 2kilo oöppnad matpåse Någon??
är ev intresserad av lite tillbehör, vad är det som finns? kan du lägga upp bilder?

Tillbehören ingår med buren, säljer dem inte separat. 😊