Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1315 ggr
loular
1

S: Två vackra flickor + bur

Av personliga anledningar måste vi omplacera våra två flickor. Det är inte brådskande för vår del, även om flickorna skulle må så mycket bättre av att hitta ett nytt hem. Vi har även valt att buren är tillsalu. För den som vill ha både bur och råttor är priset 500:- annars är priset 150:- för båda råttorna då de bör flytta ihop. Burpriset ligger oavsett på 500:- då den är i bra skick och inte använd speciellt länge. Buren är en Furet XL.

Vi börjar med Prim.

• född: 12-07-13
  • färg, teckning o hårlag: s/ba eubk, slät
  • kön: hona
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): Vet ej*
  • faderns namn, födelsedatum, vikt: Vet ej*
  • moderns namn, födelsedatum, vikt: Vet ej*
  • syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Vi kommer av personliga skäl inte kunna ha dem kvar. Detta är inget jag vill dela med ett forum så är det av väldigt värde att veta får man höra av sig personligen.
  • omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Prim är den piggaste och mest busiga råttan av de två. Det är inte många sekunders stillsamhet men hundra procent kärlek. Hon var den första att springa upp i våra famnar och utforska världen. En råtta med stor livsglädje.
  • pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: Ej reggade. 150:- för båda (Inkl. bur 500:-)
  • ort där råttan/råttorna finns: Karlstad
  • telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) larsson.louise@live.se, 0708873322
  • Om annonsen ska vara låst eller ej: Ej låst

* information med en stjärna kan tas reda på då uppfödaren finns här på Rif. Det är bara mitt minne som sviker.

loular
1

Sen var det Vita.

• född: 12-07-13
  • färg, teckning o hårlag: Black Huskey roan
  • kön: hona
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): Vet ej*
  • faderns namn, födelsedatum, vikt: Vet ej*
  • moderns namn, födelsedatum, vikt: Vet ej*
  • syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Vi kommer av personliga skäl inte kunna ha dem kvar. Detta är inget jag vill dela med ett forum så är det av väldigt värde att veta får man höra av sig personligen.
  • omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Vita är den av dem som är lite mer reserverad och tillbakadragen. Det tar en stund för henne att lita på nya människor men när hon väl gör det är hon underbar. Lite mer åt det mysiga hållet än sin syster, men full av bus ändå.
  • pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: Ej reggade. 150:- för båda (Inkl. bur 500:-)
  • ort där råttan/råttorna finns: Karlstad
  • telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) larsson.louise@live.se, 0708873322
  • Om annonsen ska vara låst eller ej: Ej låst

* information med stjärna kan tas reda på då uppfödaren finns här på Rif. Det är bara mitt minne som sviker.

:holmgreen:
0

Har du några bilder på tjejerna? :)

loular
0

Absolut! Var bara tvungen att byta dator för den andra strejkade. Hoppas på att kunna lägga upp nu :)

loular
1

Det fungerar inte.. då det bara blir error. Insåg dock att jag har lagt upp bild på dem tidigare.

BILDER HITTAR NI ALLTSÅ HÄR (tills vidare).

loular
0

Puttar upp, då läget tyvärr tog en vändning och blev mer akut.

loular
0

Putt

ewelines
0

Finns dem fortfarande kvar? :)

loular
0

Ja de finns här hos mig :)

Bananbullar
0

*raderat*

Laeikinois
0

synd att du inte bodde närmare. hade kunnat ta hand om dom annars. men karlstad-jönköping är lite för långt borta nä man inte har körkort.

http://punkmorsan.blogspot.se/

"Vi lever som odödliga, men dör som dödliga."

/okänd

PlusPlus
0

Jag bor 10 mil norr om kstad. Åker till motala och falun då och då så skulle kunna hjälpa till med transport om det finns ngn intresserad åt dom hållen. Hade kunnat ta dom också om det inte varit så att jag och sambo komprpmissat om att jag får ha max tre rådisar om jag ens ska ha några alls ^^ Men kan som sagt hjälpa till med transport :)

loular
0

#12 Åh vad gullig du är, tack! :) det kanske underlättar för många! Jag hoppas verkligen dessa flickor får ett bra hem, ganska snart. :))

MissFake17
0

Finns tjejerna kvar?

loular
0

#14 Jo då.. De bor kvar :) Har en som eventuellt är intresserad.

MissFake17
0

Hör av dig på pm om det inte blir av, har en ensam tjej här som söker sällskap :3

loular
0

Puttar upp min underbara töser. De söker fortfarande nytt hem :)