(K) Honor eller hanar
Hej! (Skrev ett långt inlägg och råkade trycka på tillbaka knappen på musen… suck. Så skriver ett lite kortare nu)
Jag söker 2 honor eller hanar, helst dumbo hanar. Gärna stora föräldrar :)
Jag vill att föräldrarna ska vara friska och trevliga individer, gärna rätt lugna men med glimten i ögat och hittar på lite små hyss :)
Här hemma bor det ett stycke sambo, två hundar och x antal möss här.
För mig gör det inget om jag får vänta att tag, det är inte hela världen, viktigare att det blir rätt :)
De finns tre färger som tilltalar mig lite mer och det är siames, blå och svart. Olika teckningar är välkommet, men helst så enfärgat som möjligt men det viktigaste är att vi kommer passa ihop och att råttorna är friska, bra temperament.
Bur är inte inköpt ännu men kommer ske i månadsskiftet och jag älskar att skämma bort mina djur och de är min värld så de kommer få det bra med mycket kärlek och kel. Jag har inga tankar på att använda dem inom avel.
Ja, bara skicka ett PM om du har något som kan intressera mig, nu eller i framtiden eller skriv här :)
Är det något som ser knäppt ut i tråden så hojta till så kan jag förklara, glömde säkert bort en del viktiga saker att skriva men ja, säg gärna till då :)
// Malin
Vart är det du finns glömde du skriva 😇
-Sara, och alla mina små långsvansade kräk<3
I Tidaholm men kan ta mig ca 15 mils raide runt den lilla staden :) Haha tack!
Jag har tre hanar för omplacering, 10 månader gamla. Ingen är dumbo. Två rubl och en siames rublp.
If you fight love, you're always a loser
Har nog hittat två dumbopojkar här i närheten så denna tråd kan låsas :)
Tack till alla er som har engagerat er ❤️