Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 495 ggr
WarMinerTool
0

(K) Råttor i DALARNA

Hejsan! Är det någon här som säljer råttor i dalarna (inte en meter utanför).  Jag söker helst honor (hanar funkar också men om man har bägge väljer jag honor), jag vill helst ha blackhooded men det spelar ingen roll då alla är fina :)

Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!

WarMinerTool
0

Putt

zickan
0

Känner inte till nån just nu som håller till i dalarna. Men du kanske kan hitta transport på nått transport forum och få hjälp den vägen?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

WarMinerTool
0

Jag är bara 12 och min pappa orkar inte fixa det! :( Ingen som ska till dalarna?

WarMinerTool
0

putt

Cederin
0

Kan du inte fixa det själv då? Är bara att lägga upp en annons att du söker transport en viss sträcka om du hittar någon passande uppfödare.🙂Annars kan du väl åka tåg och hämta?

Medarbetare på Naglar och Hår

Cederin
0

Annars så har jag far min i Kopparberg, ligger nån mil nedanför dalarna som jag besöker 2-3 gånger per år. Vi kan ta med råttor från Stockholm för en peng ifall det skulle vara aktuellt.

Medarbetare på Naglar och Hår

WarMinerTool
0

#6 Tack för erbjudandet men nu fick jag reda på att min pappa jobbar på ett gymnasium där dom har ett djurhus, där fanns det råttor och dom skulle få en kull snart! Så jag kunde få köpa där! Dom sköter inte råttorna lika bra som en uppfödare men mycket bättre än på en djuraffär! :)