Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1972 ggr
Alicia&Hexan
0

Jenny-bur säljes

Mina två flickor har tyvärr lämnat oss, och det är dags att sälja buren.

Jag har ett Jenny-bur som inte är nytt, men i gott skick. Matskål, dryckflaska, stege og toa följer med. Allt tvättat och redo för nya boende.

Jag har också ett lite hamsterbur till salu. Detta buret har jag använt till resbur vid veterinärbesök.

Jag bor lite utom Karlstad. 

För bilder av jenny-buret, se länk: http://2.bp.blogspot.com/--I5X3cAt8iQ/Tic04SoH5gI/AAAAAAAAAAk/MtaawAaQpwY/s1600/CIMG3301.JPG

PlusPlus
0

Vart utanför kstad bor du? Hur mkt ska du ha för den?? :)

Alicia&Hexan
0

Tänkte 400,- för båda buren.

PlusPlus
0

Okej, hur ser reseburen ut då? Vart i/utanför karlstad bor du? :)

Alicia&Hexan
0

Det är ett lite hamsterbur, och har funkat till transport när flickorna har varit till veterinär, inget bur de kan bo i. 

Jag kan ta bilde av bruen i kväll när jag kommer hem.

Bor i Molkom, men har möjlighet att ta med buren till Hagfors om någon skulle önska.

PlusPlus
0

Ja det förstår jag. Tänkte bara om det skulle finnas plats. Är iaf väldigt intresserad :) bor i ekshärad, är i hagfors varje dag :p Är det nå tillbehör med jenny buren och finns alla hakar kvar osv? :)

Alicia&Hexan
0

Buren är i bra skick, det finns inga fel på själva buren. Båda galler och bottnar är hela och rena.

Det som följer med är en stege (den vita som syns på bilden, som råttan sitter på), matskål, vattenflaska, toa, två lådor (rosa och lila, som mina råttor har använt som säng). Som hyllplan har jag använt tvättställ från Ikea, de har jag slägd då jag ansåg de för att vara för smutsiga till att kunda användas av andra råttor.

Jag kan ta med buren till Hagfors då jag jobbar där, men jag har inte möjlighet att åka till Ekshärad. Så om du är intresserad och vill ha buren, tar jag de mycket gärna med mig :)

PlusPlus
0

Nej men det behöver du inte, jag kan komma t hagfors :) jobbar du imorgon? :)

Alicia&Hexan
0

I morgon och torsdag har jag ledigt. På fredag är jag där :)

PlusPlus
0

Okej. Vi kan väl höras då :) du kan väl skicka ett sms t nr jag skickat med pm. Tänkte så jag får ditt nr så vi kan få tag på varandra på fredag :p

Alicia&Hexan
0

Solgt!

Inlägget är låst för nya kommentarer