Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 531 ggr
Zakaraa
0

OT - Tävlar med Agria

Agria har en fototävling som pågått nu i snart en månads tid och avslutas den 15 maj kl 10:00

Tyvärr upptäckte jag tävlingen första gången för ungefär 10 dagar sedan så jag löper ju ingen chans att vinna (typiskt, jag som tyckte om hoodisen som är första priset, hah!) eftersom tävlingen går ut på att få flest röster och man kan få röster direkt efter att bilden laddades upp _(vilket då så klart innebär att de som var med sedan tävlingens start har sjukt många fler röster än vi som kom in senare)
_
Men det skulle ändå vara roligt att se om någon av er här tycker att mina bilder är värda en eller flera röster :) (då man kan rösta på samma bild 1gång/dag) Detta är Inte en "snälla rösta på mina bilder"-tråd för jag avskyr den typen av fusk utan det är bara för att sprida att mina bilder finns med :)

Jag deltar så klart med råttbilder, vad annars va? hehe, och ja som sagt, en (eller flera) röst är alltid guld värt.
Vad jag sett är det ca 6-8 bilder på råttor varav 4 är mina :)

Här är mina bidrag:
PACOV 
VISAN
FRANK
BEBISAR

Du får jättegärna slänga in en kommentar här med vad du tycker om dem :) Min personliga favoritbild rent estetiskt är bilden på Pacov.

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Sara FE
0

Mycket fina bilder! Röstade på Pacov, Bastuvisan och bebisarna - mina e-mailadresser tog slut när jag kom till Frank. ;)

Dramatik
0

#1 Man kan använda samma mailadress, men man ka bara rösta med den adressen på samma bild 1 gång per dygn;)

Ts, jag röstade på alla. Självklart ska våra fina husdjur komma högt upp:P

kingston&charlie
0

Röstade också på alla :)

Sara FE
0

#2 Ahaa, tack! :) Röstar då på alla, flera gånger. 😃

Edit: Nä, det kunde man inte, inte från samma dator. De kör väl cookies för att hålla koll, och jag orkar inte rensa. Men Frank fick sig en röst i alla fall.

Terato
0

Jag tycker bebisbilden är så charmig där alla trängs i matskålen så jag röstade så den! Men den så Frank tycker jag är mest tilltalande rent estetiskt, den är inte så rörig och ger råttan mycket plats i bilden Jag hade nog beskurit den lite dock!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Zakaraa
0

Hehe tack alla! :)
Ja precis som nämnt, samma adress kan rösta på Alla bilder som är med och tävlar men bara 1gång/dag och sedan får man ett mejl till den adressen där man ska bekräfta att det är du som röstat  :)

#4 ja jag upptäckte det jag med, det konstiga var att en gång kunde jag rösta 2 gånger på en dag från samma dator (men olika adresser dårå) så jag vet inte riktigt vad det är de går efter för IP är det inte då min mamma kan rösta från samma IP som jag :P

Terato, ja jag har inte rört bilderna (förutom den på Pacov) så jag plockade dem direkt från min hårddisk så alla utom Pacovs bild är oredigerade :)

Apootie
0

Röstade på Frank, för jag tyckte bilden var heeelt oemotståndlig! 😃

Zizza
0

Jag röstade endast på översta ;) orkade inte rösta på alla.. men de är fina allihopa! :)

Mvh. Sanne & Djuren

Terato
0

Jäkligt fina för att vara helt oredigerade! Själv är jag en rätt dålig fotograf. Fixar mkt i efterhand. :P

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Zakaraa
0

Terato, hehe :)
Du var ju till och med hemma hos mig när jag fotade bilden på Frank så du ska själv ha bilder på bebisarna från den dagen om jag inte missminner mig :P

Försöker att låta bilderna vara så neutrala som möjligt men blir ofta att jag fixar nivåer och lite smått i färg osv bara för att :P