Råttsäkra skrivbordet med datorsladdar?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej, efter flera månader med krig mellan mig och tjejerna vems skrivbordet är så står det nog 0 mot 765846585 och jag börjar ge upp att hålla det råttfritt. Men problemet är att jag har en stationär dator där på och jag är rädd att de kommer gnaga sönder sladdarna som går till t.ex. skärmen, musen och tangentbordet. Någon som vet hur man kan "råttsäkra" det eller som har lyckats göra det? Jag har råttsäkrat alla andra sladdar som är golvnära i mitt rum.
Tips?
Videon visar vad som var droppen. Nu ger jag upp med att hålla skrivbordet råttfritt för det är nog omöjligt.
haha, känner igen mig mer än väl! Vet inte hur många gånger jag har fått förstärka råttsäkringen runt skrivbordet för att de inte ska ta sig upp! Men som du säger tror jag det är svårt att råttsäkra alla sladdar till en stationär dator. Bästa lösningen är ändå att försöka hålla dem från skrivbordet. Svårt att se på videon hur du har runt skrivbordet så jag kan nog inte ge några direkta handfasta tips, kabelgömma sm man kan fästa under skrivbordet kanske hjälper?