slickar på mig
Det där låter som putsning. :)
Haha, låter precis som min Freja! Mina andra töser slickar oxå, men inte i närheten av Freja. Särskilt i ansiktet kan hon hålla på hur länge som helst! Det roligaste är att om hon är på väg någonstans och går förbi mig på vägen, så kan hon inte gå vidare utan att iaf ge mig ETT slick på munnen… Tycker det är alldeles underbart mysigt ❤️
Det betyder väll att hon ser dig som en i flocken, har jag för mig ^^ She likes you :D
#2 haha jaa fler i flocken slickar också på mig men inte lika mycket som Bianca helt galen blir hon, springer fram och tillbaka och ger mig några slick haha! ^^
#3 jahaa jag har läst det nånstans också! men nu blev man ju glad ^^
#4 ja man blir verkligen lycklig, själv får jag bara tjuvnyp i läppen när man försöker gosa ;)
Grattis! Du har en slickråtta! :D Det är inte alla råttor som är så slickiga men en del är det (har en kille som är likadan) det är puts och mys. Som en hund. Antar att det är mycket slick när ni kelar?
En annan av mina killar slickar lite ibland när man klappar honom, men Sokrates ska slicka rent händerna nästan jämt.
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
#6haha vad kul :D jaa fast hon är inte så mycket för kel hon springer hellre fram och tillbaka slickar lite springer bort hoppar upp igen och slickar lite mer och håller på så där ^^
Hon säger: "Approved!" tror jag :) Jag har en tjej som är likadan. Hon kommer och hälsar och slickar gärna tillbaka om man gosar med henne. Men ibland vill hon försöka komma in i munnen och *gosa* till och med, antar att det är en liten matrest hon tycker att jag ska dela med mig av ^^ Men det är något i still med "kliar du mig så kliar jag dig" tror jag.
Jag är väldigt glad att jag har en råtta som henne och det ska du också va tycker jag :)
Har en massa andra teorier angående råttors sociala beteende, men dem vågar jag inte ta här på RIF eftersom att folk gillar att flyga på varandra helatiden 8>)
#8 haha jahaa, jaa dom är riktiga charmtroll! ^^ man vill nästan äta upp dom för dom är så himla goo!!
#7 hur gammal är hon? mina små trodde jag ALDRIG skulle bli mysiga, men nu när de är 6 mån så är de mycket mer mysiga än de var innan. Dock behöver de springa av sig innan.
Sen är det ju beroende på individ. Sokrates, vår lilla omplaceringsråtta är JÄTTEMAMMIG. När jag skulle städa lite i vardagsrummet igår fick jag bära med honom för att jag inte skulle trampa på honom då han sprang mig i hälarna hela tiden.
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
#10 Precis sådär är Tifa, Hon springer också runt fötterna på mig. Hon är typ 1 år gammal och haft en kull. Efter sin kull så tog det ett tag tills hon blev lika pappa kär. Och nu vill jag typ inte avla på henne mer för jag är rädd att hon ska bli lika stressad som hon var när hon hade småbarn och aldrig bli densamma igen.