Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 877 ggr
Charlott_
0

(S) ett årig hona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag kan tyvärr inte längre ha kvar min 1åriga tös längre, då de aldrig klickade mellan oss från första början hon kom hit. Jag får ingen ordning på henne och hon vägrar sammarbeta. Hon biter mig och vill inte alls att jag tar i henne. Vill att hon kommer till ett hem som har mer ''pli'' på bitsa råttor och kan få henne bit fri :)

Född: 23 april 2012
Färg, tackning och hårslag: Black striped roan, slät, topp
Kön: Hona
Kullstorlek vid födsel och vid avvänjning: Vet ej!
Faderns namn, födelsedatum, vikt: Vet ej!
Moderns namn, födelsedatum, vikt: Vet ej!
Syfte med parning el om det är omplacering, anledning: Som jag skrev i början av annonsen, det klickade aldrig mellan oss ifrån början och hon vägrar sammarbeta med mig och hon biter mig och jag får inte röra henne.
Omplacering- hur råttan/råttorna är i karraktär, i flock etc:Hon är en väldigt nyfiken tjej som alltid kommer fram till burluckan när jag är vid buren.
Pris och om råttan är reg i SRS eller annan klubb: Ej reggad. 150:- Priset kan diskureras.
Ort där råttan/råttorna finns: Tanumshede, men kan transporteras till Uddevalla och evetuellt Vara :)
Telnr, epost och alternativa kontaktsätt: PM här i fokus eller min hotmail som är kopplad till min mobil :) Aleksanderzzon@hotmail.se
Om annonsen ska vara låst eller ej: Ej låst

Fler bilder kan skickas vid intresse :)

Muszimba
0

Hade du bott nära Stockholm hade jag inte tvekat. Men om man kan få till en transporthjälp hit kan jag hjälpa dig och ta hand om henne.

Gizza
0

är det honan som kommer ifrån mej??

Charlott_
0

#2 Japp det är de.

Charlott_
0

#1 Det är rätt svårt med transport ändå till Sthlm. Men både du och jag kan hålla utkik :)

Charlott_
0

Putt

Gizza
5

jag tar gärna hem henne igen isåfall! =)

Charlott_
0

PUTT

Nevina
0

Är det Tinny? Hoppas att du hittar ett hem åt tösen!

EDIT: Tittade på födelsedatumet nu, det kan ju inte vara Tinny!

Charlott_
0

#8 Ja tyvärr så är det Tinny :(

Hahah jo det va visst Tinny. Hon blev ju tjuvparad hos uppfödaren när hon var 6 veckor! :/ Vilket gjort att jag inte kan ha ''uppfostrat'' henne, då hon BARA vaktat sina ungar! :(

mariamellander
0

Hejsan! Jag söker en råtthona till våran nu tyvärr ensamma råtta :( , hon är ca 1,5 år och super snäll. Vi söker nu en kompis till henne då hon inte mår bra av att vara själv :( hör gärna av dig! Bor mellan Gbg och Uddevalla så kan ta mig dit utan problem :) mvh Maria