Voljär bur till råttorna sökes.
Jaha, då har man suttit här i flera dagar i streck och letat efter en bur (voljär) har letat å letat men alla e antingen skit fula, eller helt enkelt för dyra. Jag har nu en voljär på 170 hög och 90 bred. Den är vit och kostade faktiskt bara 2000 kr, som ni vet så brukar dom ju va väldigt dyra. Jag älskar den, precis som mina råttkillar gör! Agoutisarna röjjer som satan, upp å ner upp å ner.. tvärslocknar i hängmattan på varandra alla 3.
Letar råtttjejer nu. dom ska få va i hallen i den nya buren, men hittar ju ingen! Jag har hittat en väldigt prisvärd på flott-shop.se http://www.flott-shop.dk/dyr-tilbeh-r/voegel/fuglebur/a-20/
Jag har sätt den i verkligheten å den skulle passa perfekt! Grejen e väl den att dom inte tar faktura å sen vet ja inte om ja vill ha just en sån.. ja shit va ja velar hela tiden. Nån som kan rekommendera nån schysst bur? Jag letar även efter fler råttkillar, gärna siames m.m
säg gärna till ni människor :-D
lägger upp en bild på killarnas bur.
Snygg voljär, men den kan bli krånglig att göra ren med så lite dörrar.
If you fight love, you're always a loser
är det inte stora luckor på den ? samt utdragbar botten?
Var bor du? Jag har en voljär som jag behöver sälja. Den är ca 55x70x161 (har inte måtten i huvudet just nu).
Men gallret skulle behövas en storrengöring och att man tar bort rost plus lackar om det. Sedan finns det ett bitmärke på botten (men det påverkar inte alls användningen eftersom det är den utdragbara bottnen).
Jag har en Ferplast Nota till salu om inte annat :P
Liknar den som du länkar till tycker jag, i Gävle.
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Jag finns i Stockholm/Västerås. Du kan ju skicka ett PM om du är nyfiken o vill veta mer 🙂