Hane eller Hona?
Hej Alla :)
Detta är mer en fundering för framtiden. Vill så gärna ha råttor igen, men just nu så går det inte och får vänta tills man flyttar hemifrån..
Funderar lite, på att då skaffa hanar. Har haft två rått tjejer. Men skulle vilja testa att ha hanar. Hört att dem gillar mer gos och mys än spralliga honor :P
Så min fråga är:
Vilket tycker ni bäst om? Hanar eller Honor? och Varför?
Även nackdelar och fördelar :)
Tack på förhand
Kram Malin
P.S. Visste inte riktigt vilken grupp jag skulle ta.. D.S.
Vet att det finns massor av såna trådar testa sökfunktionen i hörnet så hittar du säkert någon :)
Jag faller väldigt sällan för honor. Endast enstaka fall. Hanar är mer tillgiva tyckrr jag
-Sara, och alla mina små långsvansade kräk<3

Jag har både tillgivna hanar och honor.I det hela brukar jag säga att hanarna luktar mer och honorna grisar ner mer.Ha ha
Har hanar än starkare lukt än honorna?
#1 Har för mig, jag har sett det här innan men tänkte ändå höra lite :)

Jo hanarna luktar lite mer.Och är man lite känslig eller har någon i familjen som är lite allergisk så har jag hört att hanarna avger mer allergiframkallande ämnen än vad honor gör. Kan tålas att tänka på när man skaffar råttor.Men i övrigt har jag träffat både tillgivna hanar och honor.Dock så får jag städa mina honors bur betydligt mer än hos hanarna.Men när hanarna kissat på hyllplan osv så luktar det mer.
Vet inte hur det är med honor. men om man luktar mitt på ryggen på mina killar så luktar de lite kolarem.
Tycker mina killar luktar UNDERBART gott. :P
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!