Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 1796 ggr
Lamina
0

S: Burar till råttor, möss och hamstrar.

Har en hel drös med burar till råttor, hamstrar och möss.

Grön duna (bild 1): 50*35*26. Vattenflaska, matskål, rör, "klätterställning", hus och stegar medföljer. I skick som ny. Passar till möss och dvärghamstrar. 350 kr

Röd gallerbur (bild 2): 48*31*46/54. Hyllplan, rör och matskål medföljer. Passar till hamstrar och möss. 300kr

Råttbur (bild 3): 69*38*65. Hyllplan, stege, rör, matskål, vattenflaska och 2 tillklippta, tvättbara, mattor medföljer. (Mattan på bilden är inte tillklippt.) 450kr

Plastbur (bild 4) 47*37*25. Har 2 av dessa egentillverkade burar. Mycket lättstädade och behändiga. Helt kattsäkra och ändå lätt att se djuren. Passar till möss och dvärghamstrar. 150kr/styck

Blå gallerbur (bild 5): 69*39*38. Saknar klämmor som man fäster gallret med burbotten med, men funkar bra ändå. Lite trasig i ett hörn, men inget som påverkar funktionen. Passar till hamstrar och möss. 150kr

Rosa gallerbur (bild 5): 57*31*42. Saknar fästen att fästa gallret vid burbotten med, men funkar utmärkt ändå. Ett gallerhyllplan fås med. Passar till hamstrar och möss. 100kr

Har även en större duna (75*47*32) till salu. Passar endast till guldhamster då gallerbredden är rätt stor. 200kr

Och ett akvarium på 68L (=55*40*31) Det är lite speciellt då det är djupare än det är högt. Galler att lägga på fås med. Passar möss och dvärghamstrar. 150Kr

Tänk på att hamstrar kan klättra och falla i högre gallerburar. Så till dessa behövs hyllplan eller annat som hindrar hamstern från att falla långt.

Har även en del tillbehör, rör, matskålar och flaskor liggandes. Säljer för 5-10kr styck. 

Blocketannons med bilder

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

zickan
0

Men åh varför bor du så långt bort. 

Skulle vilja ha dessa: Blå gallerbur (bild 5): 69*39*38. Saknar klämmor som man fäster gallret med burbotten med, men funkar bra ändå. Lite trasig i ett hörn, men inget som påverkar funktionen. Passar till hamstrar och möss. 150kr

Rosa gallerbur (bild 5): 57*31*42. Saknar fästen att fästa gallret vid burbotten med, men funkar utmärkt ändå. Ett gallerhyllplan fås med. Passar till hamstrar och möss. 100kr

Har även en större duna (75*47*32) till salu. Passar endast till guldhamster då gallerbredden är rätt stor. 200kr

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Lamina
0

Men Zickan, du bor väl i Västerås? Jag kan ju alltid höra med päronen om dom har någon tur ner dit då jag kan få åka med. Inte särskilt troligt iofs, men kan alltid fråga. (Dom kör tåg. 😇)

Annars följer alla burar som inte är sålda innan flytt med till Sthlm.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

zickan
0

Åhå.. det vore ju toppen.

Kan du tänka dig att annars flytta med dom till sthlm så kan jag hämta upp dom där :-). Så finns det två sätt ;-)

Lamina
0

Ja det kan jag. Dom billigare burarna gör ju varken till eller från i pengaflödet, så dom kan jag hålla på. :)

//Lamina

zickan
0

Vad snällt :-). Bara säga till om du vill ha betalt för dom nu eller senare.

Lamina
0

Vad sägs om att du betalar hälften nu och hälften sen? 😛

//Lamina

zickan
0

Kan betala allt nu. Det är inge problem

Lamina
1

Ok, då pmar jag dig kontonummret isåfall. :)

//Lamina

Lamina
0

Blå och rosa gallerbur + stora dunan är sålda.

//Lamina

PlusPlus
0

Vart i falun bor du? Är i falun nu över helgen och är ev intresserad av den röda råttburen :)

Lamina
0

Den röda råttburen är tyvärr tingad.

//Lamina

Lamina
0

Akvariet och råttburen sålda. Kvar finns den lilla dunan, röda gallerburen och plastburarna.

Annonsen kan typ tas bort härifrån då jag ju inte har några råttburar kvar.

//Lamina

mikeiko
0

#12 Låter den ligga öppen, finns ju råttägare här som har flera olika djur utöver råttor…sååå man vet ju aldrig :)

Lamina
0

Nu finns bara den röda gallerburen och plastlådorna kvar. Sänker priset med 50kr på alla.

//Lamina