Råttor iFokus

Råttor

Etiketthälsa-skötsel-beteende
Läst 725 ggr
Ida85
0

Veterinär i Örebro

Jag undrar om det finns någon bra veterinär i eller nära Örebro som kan råttor?

Ni som bor i Örebro-trakten, vart tar ni era råttor?

Itchy
0

Bista hund & katt är bra, men karlskoga veterinärstation är den bästa jag varit till

(men vad du än gör, undvik annalysen)

You can't spell Bitchy without Itchy

PrinzeZz
1

nu har jag inte råttor utan enbart kaniner(och hund), och jag åker alltid tilll sellvens smådjursklinik och har hittills alltid varit nöjd, Inger är kanon!

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

DuBetMig
0

Frövi veterinärpraktik är den bästa jag varit på hittills (2 minuter från frövi resecentrum!) =)
Håller dessutom med Itchy; undvik annalysen!

En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.

Ida85
0

#1 Är det Karlskoga Djurklinik du menar? Har någon av dina råttor opererats där?

Jag har en hanråtta som kanske är aktuell för kastrering eftersom han har väldiga dominansproblem… Är det något du har någon erfarenhet av?

Itchy
0

#4 har bara varit där en gång, och då var det avlivning, men de verkade kunna råttor en del då de ville ge råttorna en undersökning innan det "var dags"  för att kolla så att det fanns ordentliga skäl för avlivning, och bara bemötandet var försäkrande för min del

och så var de inte dyra alls, trots att jag fick åka in på akuttid

You can't spell Bitchy without Itchy

minky
0

kan oxå rekomendera karlskoga djurklinik. =)

jätte trevliga veterinärer, vart där med både råttor, hundar o katter

UrchinFamiljen
0

Jag med, har varit där med min råtta och de verkade mycket intresserade och kunniga. Har även varit där med våran hund som opererades och det gick kanonbra! Det var bara att man får vänta i väntrummet där en stund.. :)

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!