Råttor iFokus

Råttor

Etikett: råttägare
Läst 2429 ggr
patricia40
0

Seriösa råttuppfödare västragötaland ?

Har ni tips på uppfödare runt västragötaland . Vi är ute efter två stycken ungar .

Zolah
0

uppfödarlistan

kanske har några?

sedan kan du kika på SRS hemsida, dom ska ha en lista också vad jag vet ?

Annars är jag jätte dålig på var uppfödare finns, men öppna gärna dina vyer för det finns ofta transporter som kan hjälpa dig att få hem ditt husdjur :)

Annanassen
0

Jag tycker oxå det är svårt att hitta uppfödare i närheten (västra götaland). Det brukar gå att fixa transport, men det hade varit roligt att få träffa råttorna innan man bestämmer sig. Finns de i närheten kanske man kan få kika lite, och träffa uppfödaren någon gång innan man ev ska hämta hem sina bebbar 🙂

Zolah
0

skolans internet är jätte konstigt, ursäkta att länken försvann :/ men den ska finnas nu.

patricia40
0

Jo det skulle ju kännas bra , jag pratade med en trevlig uppfödare i Flen som verkade mkt seriös och hade fina djur . Kanske får det bli en tur dit ändå. I Mariestad fanns en tjej som tyvärr skulle avveckla pga allergi .

Lancia
0

Googlade "råttuppfödare Västra götaland" och fick flera användbara träffar. Så att så himla svårt är det inte.

vapensyster
0

jag finns.

-Sara, och alla mina små långsvansade kräk<3

Gizza
0

Jag har en uppfödning i mindre skala i uddevalla
jag följer srs riktlinjer men är dock inte registrerad uppfödare

PMa gärna för mer info! E för trött för att skriva massor just nu

deeremf
0

Jag ringde en uppfödare i Skaraborgsområdet, vet dock inte om hon har kullar påväg eller några överhuvudtaget.

Riktigt trevlig var hon iallafall.