Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 769 ggr
[Karinso]
0

(S) Råttflickor, 3 st

• Födda: 2013-02-17 • Färg, teckning och hårlag: Ljusgrå, ljusgrå m vit nos + svartbrun • Kön: Honor • Kullstorlek vid födsel och vid avvänjning (4v): >14, samtliga överlevde • Faderns namn, födelsedatum, vikt: Vet ej • Moderns namn, födelsedatum, vikt: Vet ej • Syfte med parningen eller om det är omplacering, anledning: Känner att jag tagit mig lite för mycket vatten över huvudet då jag redan har två kaniner, varav en jätte, att ta hand om. • Omplacering - hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Dagtid lugna och ligger gärna "i hög". Kvällstid ska det springas och klättras och skutta omkring. Den ljusgrå är helt handtam. De övriga två har potential att bli, men tar kontakt ganska sparsamt än så länge. • Pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: Ej reggade. 300:- för råttorna, 800:- med tillbehör. I det senare ingår även transportbur, vattenflaskor och mängder med leksaker såsom två hus i olika storlekar, flotte, två hängmattor, lekställning, trapphistoria m.m. Nypris: ~2500 • Ort där råttan/råttorna finns: Stockholm • Telefonnummer, e-post och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus): Karin.forsman@gmail.com • Om annonsen ska vara låst eller ej: Ej låst

[Karinso]
0

Bilder:

[Karinso]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det här ingår:

[Karinso]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och det här:

ylva00
1

Förlåt…inte illa menat men känns lite respektlöst när du säger dethär ingår till råttorna.

Instagram @enzo.bordercollie & @mydoodl3s puss o Kram

ylva00
1

Alltså att råttorna är något som ingår.

Instagram @enzo.bordercollie & @mydoodl3s puss o Kram

[Karinso]
1

Det blev en bugg när jag försökte ladda upp bilderna så jag provade med en bildtext istället. Ja, de ingår ju i priset eftersom de säljs tillsammans med tillbehören eller var för sig.

[Karinso]
1

Nu alldeles nyss kom en ung tjej och hennes pappa och hämtade flickorna. Usch, kan knappt hålla tillbaka tårarna… men de får det bättre någon annanstans.