Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 496 ggr
[dynamitella]
7

Aldrig träffat en råtta.

Jag har aldrig någonsin träffat någon som äger råttor som sällskapsdjur :) Det låter kanske som en udda fråga, men finns det någon från Landskrona i forumet? 

Jag skulle vilja träffa dessa trevliga djur. De verkar stämma bra in på vad jag letar hos ett husdjur i framtiden.

Fjordell
6

Kul att du är nyfiken på dessa underbara varelser! Nu bor jag dessvärre ganska långt ifrån Landskrona, men jag håller tummarna för att du hittar någon trevlig råttmänniska där i närheten så att du kan övertygas om hur fantastiska de små långsvansarna faktiskt är :)

Zolah
0

0m det nu inte skulle finnas nån här, tror jag man kan kolla på SRS hemsida om inte annat för att hitta en uppfödare man kan fråga om man får besöka?

men chansen är rätt stor att det finns nån här :3

silverorm
0

http://porlamarkens.webs.com/

Rekommenderar jag att du hör av dig till. 🙂

Elijah
0

Jag flyttar inte till Landskrona förrän den 24 maj. höhö. Men kanske försök få tag på en uppfödare i området om du är intresserad av att se hur råttor är som husdjur?

[melinih]
1

Porlamarkens i Hörby rekommenderar jag starkt! Super trevlig tjej som har jättefina råttor! Jag får hem mina bebisar den femte maj, bor i Landskrona så då är du välkommen att gosa :D

JoySurrender
2

Den 20 april har Sydsveriges Smådjursvänner utställning i Landskrona. Där kan du träffa många råttor och deras ägare. Vi kommer att vara där!

If you fight love, you're always a loser

Glamråttan

[dynamitella]
0

Tack för alla snälla svar! :) Kommer nosa vidare på det.