(S) Stadig bur i metall
Har en vit fågelbur över som jag köpte här på sidan i december. Okänt märke men påminner om en GD rival fast mindre. Fram tills nu har tre råtttjejer bott i den men eftersom raringarna fått en större bur finns nu denna till salu i Södra stockholm.
Buren står på hjul med en liten hylla under för förvaring men ett av hjulen sitter lite snett. Vi bytte orginalhjulen mot nya i december men problemet är att även det nya hjulet sitter löst i metalprofilen. (Kanske någon händig kan fixa det genom att fylla profilen med något och fästa hjulet i). Gallret lite rostig här och där men går nog lätt att stryka på med lite Hammerite då blir buren som ny. Det finns en låda att dra ut för enklare rengöring. Inga hyllor eller tillbehör medföljer.
Jag vill bara ha lite ersättning för hjulen vi bytte till för övrigt är den bara att hämta hos mig och sambon i Masmo.
Obs, bil behövs då den väger ganska mycket. Gammal bild går att maila om jag får mailadressen.
Måtten på buren är:
H från golv ~127 cm
H ~70 cm
B ~50,5 cm
D ~46 cm
Galleravstånd ~1,5 cm
Finns det bild? :)
Har inte hunnit fota den ännu men har gamla ägarensbild med gamla trasiga hjulen på. Ge mig din mail via meddelande så skickar jag bilden till dig. Vill inte lägga upp annans foto här utan att frågat fotografen.
Skickat dig ett PM!
Kan admin märka med (S) säljes, missade visst det.
#7 Fixat :)
Sista chansen innan buren hamnar på blocket. Är det ingen i Stockholm som vill ha en snygg stilren bur för tre?
Admin: Vänligen lås denna annons, buren är bortbytt.