Råttor iFokus

Råttor

Etikett: hälsa-skötsel-beteende
Läst 482 ggr
loiiizz
0

Bara min råtta som är strumptokig?!

Ligger just nu för tillfället i sängen och har min minsting Rocky i sängen, och han är heeeelt tokig i mina strumpor/sockor?! Han nästintill försöker dra av mig dom och boa in sig i dom haha! Fler som gör så? Ingen av mina andra gör så! Lite kul att få svar :))

vapensyster
1

haha en av mina honor snappar alltid åt sig mina sockar ;p

Så varje  gång man kollar i buren så hittar man typ 5 st sockar ^^

Men hon drar inte in något annat än det i buren. lustigt

-Sara, och alla mina små långsvansade kräk<3

loiiizz
0

#1 haha, förstår inte vad som är så himla intressant med strumpor, nästan endast det som duger för den lilla!

Zizza
0

Mina råttor tycker om att nypas i tårna ;) Haha .. även hamstern är på tårna..

Mvh. Sanne & Djuren

Bananbullar
0

Mina tycker om att naffsa mig i tårna, inte lika roligt. 😮

Vildvittrans
0

Japp. Strumpor o tår är härligt tycker mina. Det är fötternas doft de diggar. Knasiga djur.

Hälsningar 
/Emma Öhr

Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen ifokus.

Även dvärgsektionsansvarig i ovanstående förening.

Min uppfödning: Vildvittrans dvärghamsteruppfödning

Skogsmongot
0

Min ena hane gillade att nafsa i tårna, men det har jag tränat bort nu :)

mikeiko
0

#0 Fixade till rubriken ;D

Dramatik
0

Haha, typ alla mina råttor jag någonsin haft har varit strumpfantaster. Antingen ska det nosas ordentligt (funkar inte bra på superkittlig matte) eller provsmakas lite:P

loiiizz
0

# 3,4,5,6 och 8 Haha förstår inte varför dom är så nyfikna på tår! Jag kan knappt ha nagellack på tårna för den lille gör rent det?! Haha konstiga varelser ;) #7 tack :D

deeremf
0

Ja min ena äldre dam hatar dem, har man de på fötterna så anfaller hon, går man barfota kunde hon inte brytt sig mindre.

Tror kanske hon tror det är en annan råtta eller något djur.

darkness
0

Tror at djur inte har så bra luktsinne som man tror ;) har också råttor som gillar fötter,tår och strumpor. Samt mormors ena katt som älskar att trycka ner huvudet i mina gamla välanvända springskor ;)

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

loiiizz
0

#10, 11

Undrar egentligen vad som är så kul med fötter och strumpor, inget annat på kroppen eller i min garderob är intressant haha..