ritar av era råttor
Nu vill jag pröva rita av era råttor så som flera andra också velat göra. Men nu när jag inte har så mycket att göra om dagarna kan jag ju lika gärna träna på att teckna! :)
så visa bilder på era sötnosar som ni vill att jag ska rita av! :)

Du får gärna prova måla lille Ceder. :)
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!
Mitt hjärta, Ponyo <3
Vill jätte gärna att du kunde "måla ihop" en bild på mina 6 honor om det är möjligt? Om inte så kanske du kan måla två på samma bild?
:)
jätte fina rådizar ni har, ska göra mitt bästa för att försöka rita av dom ;)
#3 om du skickar bra bilder på alla 6 honorna kan jag försöka sätta ihop en bild på dom! :)
ja okej, det här var myyycket svårare än vad jag trodde! har aldrig ritat av råttor förut så det här är första gången och det var riktigt svårt faktiskt. Så det här är nånting jag måste öva öva öva och öva lite mer på!
Här har ni nakenfisen som var jätte svår och rita tyck jag, blev inte så nöjd med dom här bilderna.. Har så dåligt tålamod ibland så det fick bli så här. haha.. menmen, jag är van att rita människor och andra djur men inte råttor. Men ska försöka bli bättre! 🙂
hoppas ni blev lite nöjd iallfall!
#10 Den är ju superfin! :)
#12 nja.. blev inte helt som jag ville att den skulle bli. Men övning ger färdighet som sagt :)
tack iallfall! :)
Tass! Vad fint du ritar #13
Åh, vad duktig du är!
Åh Ceder vart superfin, speciellt ansiktet. ^^ Du är jätteduktig på att måla! :)
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!
Oj tack så mycket va gla ja bli :)
Har du svår mensvärk? Kika in på