Någon som har instagram?
Tänkte fråga om det är någon här på rif som har instagram? typ där ni lägger upp bilder på era råttor osv..? Skriv järna era namn så följer jag! Min heter @sasjii har även en till bara råttorna och kissen @thepets
Tror jag heter AnnaKubica på instagram
Finns under zpiller tror jag
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
jag heter SCRAPRAT :)
En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.
jag lägger upp 90% råttbilder så mig kan du kika in 8-)
fiiiyah heter jag där :D
Min blogg: fiiiyah.blogg.se
Här bor jag: stallstenvik.blogg.se
Niicoledeborah heter jag. :)

Lancia84 heter jag på instagram. Blir mycket råttbilder ja ;)
jag har lite råttbilder ibland @liselottaronsson
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare
Massa tåttbilder (och hundbilder) på min instagram! Tetitu heter jag :) Uppdaterar ofta!
BatmansMatte heter jag.. dock inte så mycket råttbilder men han kommer med emellanåt också
Fetkattx heter jag, det är inte bara råttbilder. Det är endel på katterns med, sen är den rätt ouppdaterad. Men ska bättra mig om ni börjar följa haha!
Små stjärnor lyser också i mörkret.
jag har precis startat min! heter ratojs!
Min är @amandafjordell 🙂
Jag har ingen för enbart råttorna, men det dyker upp tonvis med råttbilder där ändå. Blandat med kattbilder, hundbilder och lite annat random!
Jag heter rat_klara99 och jag lägger upp ganska mycket bilder på mina rådisar. :)
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!
Jag heter @vargsvans på instagram. Lägger upp ganska mycket bilder på råttisarna men även endel annat.
Sajtvärd för Valp & unghund
Mvh Mika
Tass.
Jag har instagram men det är inte bara råttbilder, det är välldigt olika Juliapoe heter jag där iaf ==)