(E) MIN POLARE PERs avkommor
Nu efterlyser jag ägarna till Min Polare Pers bebisar och även bebisarna..
Det ska tydligen finnas två kullar efter honom. Den första kullen är Big Bang Theory. Den andra ska vara en tjuvparningskull
född 13/2 2013.
Jag vill gärna veta hur ev bebisar utvecklas och mår. Om ni som ägare vill ha linjeutvärdering (på pappans sida) och veta varför linjen är stängd och inte bör gå vidare får gärna kontakta mig.
All info om dessa bebisar tas gärna emot. Ni får gärna lägga upp bilder på dom små också.
En snabb fråga. Om nu linjen är stängd, varför sålde du honom vidare från första början under bemärkningen "lämplig för avel"? Antingen har du undanhållit information från mig som köpare, eller så är detta rent svammel, eftersom du nu tycks göra allt för att trycka ned och förstöra för mig, efter att du inte fick som du ville i förra veckan.
Bespara mig massa hittepå, för du sålde Per till mig i augusti -12 då jag frågade efter lämpliga avelshanar. Jag skulle vänta och se om han visade sig vara en bra kandidat, och jag frågade dig till och med innan jag satte ihop honom och honan, med ett godkännande från din sida.
Så om linjen nu är stängd, varför har inte jag fått veta detta innan köpet? Och varför kommer det isåfall fram först nu, när du helt plötsligt är förbannad på mig?

#1 Denna tråd är endast till för att följa avkommornas utveckling och se hur dom utvecklas. Har även linjeinfo för den som vill släktforska . Något jag personligen tycker är intressant.
Övriga frågor eller funderingar tas vänligen via pm.
#2 Då slänger jag iväg ett PM åt dig på en stund, då allt uppenbarligen inte står helt rätt till.
Att tillägga så vet samtliga ägare av Big Bang-ungar hur bakgrunden ser ut. 3 av ungarna såldes till hem där de enbart ska vara sällskap. De resterande 2 finns hos en annan uppfödare, och en annan privatperson. Dessa två hanar ställs det hårda krav på, och jag följer dessa nära inpå för att kunna hänga med i utvecklingen. Det är mitt ansvar som uppfödare till dessa ungar, att ha koll på hur de artar sig, och kartlägga eventuella temperament- och/eller hälsoförändringar. Men givetvis får ägarna till dessa ungar uppdatera i denna tråd om de så vill, även om jag föredrar personlig kontakt med köpare.
OT: Du vet dessutom att jag alltid uppdaterat dig om råttorna jag införskaffat från dig, men jag tycks inte längre kunna få tag på dig så jag antar att det är därför du kände behov av att starta den här tråden. Tråkigt när kommunikationen brister pga. småsaker.
Sheldon som jag har är helt underbar, älskar att följa med och är vår lilla hund här hemma. Han växer fortfarande så det knakar och kommer nog bli en riktig kelgris.
Har inget ont att säga om honom än så länge. En tuff kille som vet vad han vill och inte rädd att ta för sig. I bilen på väg hem så gick han orädd igenom varje mm av sätet mitt som om han inte gjort annat i sitt liv.
Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum

#4 Va fin han är.