ett "I" vid mitt inlogg?
Jag upptäckte precis att jag har ett "I" (se bilden)
Kan någon förklara för mig varför det helt plötsligt har dykt upp? 🤔
Jag gissar på att det är den här betaltjänsten som finns på iFokus men jag har ju inte betalat för det så jag förstår inte alls vad som har hänt :P Är det fler än jag som helt plötsligt fått denna ikon där?
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Glöm frågan…
De hade skickat ett PM som inte visade att jag hade ett nytt (som bilden visar..), inga nya meddelanden.
Tydligen fått det gratis eftersom jag varit så aktiv.. hmm :P
Tråden kan låsas, tas bort eller det som blir bäst :)
Det är ändrat. Man kan köpa med guldmynten och man får efter hur aktiv man är på iFokus. Läs mer på iFokus-bloggen tredje inlägget
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
#4 ja jag tycker det är väldigt skumt om det skulle vara ett aprilskämt men tydligen så är det så #3
Tack för svaren :P
Synd att det inte visades som Nytt PM, då hade jag ju inte behövt skapa detta inlägg alls, haha :P
Jag har också fått Insider även fast jag inte betalat något.. 🤔
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

Haha det är säkert ännu ett jobbigt aprilskämt
Har också fått det…
#4 AHAHAHHA tänk om det skulle vara ett aprilskämt! Fy farao vad taskigt och låg humor!
#13 verkligen!
Inte för att det skulle göra så mycket för mig men det är ju jätteroligt att man varit tillräckligt aktiv och uppfyllt de andra kraven som de inte gått ut med ännu :P Skulle vara så taskigt om det var ett skämt 🤫
Märkte precis att jag fått det när du skrev! Har sett den men inte tänkt på den😃
/Kram Jennifer
Det är inte ett aprilskämt.. JAg såg att de publicerade det för några dagar sen, som #11 skrev :D