Råttor iFokus

Råttor

Etikett: rif-och-ifokus
Läst 444 ggr
Zakaraa
0

ett "I" vid mitt inlogg?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag upptäckte precis att jag har ett "I" (se bilden)

Kan någon förklara för mig varför det helt plötsligt har dykt upp? 🤔

Jag gissar på att det är den här betaltjänsten som finns på iFokus men jag har ju inte betalat för det så jag förstår inte alls vad som har hänt :P Är det fler än jag som helt plötsligt fått denna ikon där?

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

jossa5
0

Ja, det är någon som gett dig Insider iFokus. Det borde ha ploppat upp en liten skylt när du loggade in att du har fått det. Men nån tycker om dig och har gett dig det. :)

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Zakaraa
0

Glöm frågan…
De hade skickat ett PM som inte visade att jag hade ett nytt (som bilden visar..), inga nya meddelanden.

Tydligen fått det gratis eftersom jag varit så aktiv.. hmm :P
Tråden kan låsas, tas bort eller det som blir bäst :)

Leffe
0

Det är ändrat. Man kan köpa med guldmynten och man får efter hur aktiv man är på iFokus. Läs mer på iFokus-bloggen tredje inlägget

Lamina
1

Jupp, såg nyss en medlem på en annan sajt som också hade fått Insider. Det var visst något om att "ha bidragit med mycket innehåll på iFokus den senaste månaden"

Tycker det är konstigt att den händer just idag, första april. Fast tycker att det skulle vara ett väldigt konstigt aprilskämt…

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Zakaraa
0

#4 ja jag tycker det är väldigt skumt om det skulle vara ett aprilskämt men tydligen så är det så #3

Tack för svaren :P
Synd att det inte visades som Nytt PM, då hade jag ju inte behövt skapa detta inlägg alls, haha :P

[Sara FE]
1

#4 De har gått ut med det tidigare i bloggen, att den nya typen av utdelning av Insider skulle starta idag.

UrchinFamiljen
0

Jag har också fått Insider även fast jag inte betalat något.. 🤔

♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

wintermynta
0

Haha det är säkert ännu ett jobbigt aprilskämt

Apootie
0

Har också fått det…

Stephanie
0

Men det har ju skrivits lite här och där i flera dagar nu att Insider har ändrats? Så det är i så fall ett väldigt planerat aprilskämt 🤔

Wintermynta - borde inte du ha fått den informationen som Sajtvärd?

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Zakaraa
0

Nytt om iFokus Insider
som publicerades den 27 så det kan inte vara ett aprilskämt eftersom det publicerades så pass långt innan. (aprilskämt är ju bara under 1:a april)

Stephanie
0

Ja precis… Dom har ju redan informerat om att Insider ska gå att få även genom att vara aktiv, från och med idag🙂

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

mikeiko
1

#4 AHAHAHHA tänk om det skulle vara ett aprilskämt! Fy farao vad taskigt och låg humor!

Zakaraa
1

#13 verkligen!
Inte för att det skulle göra så mycket för mig men det är ju jätteroligt att man varit tillräckligt aktiv och uppfyllt de andra kraven som de inte gått ut med ännu :P Skulle vara så taskigt om det var ett skämt 🤫

iJennie
1

Märkte precis att jag fått det när du skrev! Har sett den men inte tänkt på den😃

/Kram Jennifer

Frosstis
0

Det är inte ett aprilskämt.. JAg såg att de publicerade det för några dagar sen, som #11 skrev :D