Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 429 ggr
Torreador
0

Tre stycken råttpojkar skänkes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tre supersöta och genomtrevliga råttpojkar bortskänkes. De är välhanterade och välskötta. 

Jag har inte födelsedatum på dem men de är födda i somras. Bobo och Bertil är ljusgrå (vet inte vad färgerna heter) och Bobby är  svartvit. Bobby är krullig.

De har gått på matta och på pellets, aldrig på spån. 

Bobo har "fatty eye" men har inga problem med det, det växer inte heller utan har snarare blivit mindre och mindre. 

• födelsedatum: vet ej

• färg, teckning o hårlag: en svartvit krullig, två gråvita

• kön: tre pojkar

• kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): vet ej

• faderns namn, födelsedatum, vikt: vet ej

• moderns namn, födelsedatum, vikt: vet ej

• syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: min dotter kan inte ha kvar dem då hon inte kan ha dem på sitt rum pga att pojkvännen inte tål dem och vi kan inte ha dem i något annat rum pga att vi har tre katter som inte kan låta dem vara.

• omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: de är alla tre supergoa att hålla på med, trevliga och sociala. Bobby kan smaka på fingrarna om man luktar gott men han bits inte. De funkar bra ihop alla tre. Bobo är lite tuffare och vill utforska allt! Bertil är den lugnaste och vill mest bara ligga och gosa.

• ort där råttan/råttorna finnspris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: de är inte registrerade, de finns i Ör utanför Växjö och de skänkes, bara de kommer till rätt person <3

• telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus): ring mig på 0706-343889 eller maila på bondmoran@bondmoran.nu

• Om annonsen ska vara låst eller ej: vet inte vad som menas med låst, men om det menas att man inte kan kommentera den så vill jag inte ha den låst.

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

Torreador
0

Ville bara säga att mina råttpojkar nu fått ett nytt  hem :-) 

Kram på er

/Bondmoran

www.bondmoran.nu

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

Inlägget är låst för nya kommentarer