glad idag ( Sockerkaka )
Sitter nu efter relativt tung vecka hittils, tisdags kom det folk och tapetserade så hela lägenheten har varit som upp och ner.
Men, idag så kom sockerrråttan hem till mig vilket var riktigt kul. Massa prat och trevlig mat och sällskap :)
Samtidigt fick jag en ny kompis, en liten sockerkaka ( amber kille ) !
Sitter just nu vid datorn med honom knastrande på axeln, och emellanåt lite hicka ;) Säkert varit en spännande dag med bilfärd och nya lukter.
Känns riktigt kul med lite nytt blod i buren, älskar alla mina råttor men inget slår att få hem en ny liten buse :) tycker råttor har som två gyllene tillfällen i sina liv. När dom är unga och när dom har blivit vuxna ( trotsåldern kan vara lite jobbig då dom är lite 'kan själv' attityd lol )
Tack sockerråttan för en fin och trevlig dag :)
Ska fixa lite bilder senare då lägenheten är mer i form och inte iinstökad i kök och hall haha ^^
Fan va kul! ^^
Själv har jag bokat en Siames kille som antagligen kan hämtas senare denna månad :) Hoppas jag blir lika tight med honom som med mina andra mysgosisar!!
Vad kul :) har en fin siames ( heter nåt annat men jag har hjärnstillestånd ) själv. Heter lilleskutt ^^ hur mysig som helst :)
Det kommer den säkert att bli! :)
#2 Himalaya? Albino x Siames
#3 Jo det tror jag det var :)