Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 518 ggr
[pepparkatt]1
0

Söker bur i Sthlm!

Hallå! Jag har en bra bur men skulle vilja ha större! Undrar om det är ngn som har en bur, behöver nödvändigtvis inte vara jättestor då jag ska sätta ihop den med min andra :-) Är inte asrik men kom med förslag!! /Amanda

[pepparkatt]1
0

Ingen? :-(

Qarro
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en bur jag vill bli av med, den går att ha som 1 våning, 2 våningar eller med 3 våningar om man vill.

måtten är inkl hjul och 3 våningar ca:
170cm hög Bredd 63 cm och djup 47cm.
Det är bara 2 våningar ihopsatta på bilderna.

Hade tänkt mig 1000 kr men kan diskutera priset vid snabb affär.

[pepparkatt]1
1

Tack! Jag har sett den på blocket och är lite väl mycket å dyr då jag bara behöver en extra del på en redan stor bur :-)

Qarro
0

Hur mycket kan du tänka dig ge för den?

[pepparkatt]1
0

Det beror nog på buren! :-) vad har du?

[pepparkatt]1
0

Nej men förlåt så seg jag är!! Såg inte att det var samma person lol. Jag letar efter något mindre faktiskt tack ändå :-) tänkte mig Max 500kr för en lagom stor/liten bur.

Qarro
0

Okey, då vet jag…

Fridborg
0

Jag tänker sälja min FT när jag fått hem andra burar. Då den är välanvänd (men fullt duglig och rymningssäker) så tänkte jag inte ta mycket för den alls :)

[pepparkatt]1
0

Intressant! Är den bra? (Antagligen efters du haft den) men ändå, lättstädad osv? Lätt att ha mkt hängprylar? Yaay!

[pepparkatt]1
0

Måste man ha mittenplanet i eller kan man ta bort? Äh!! Jag är frälst så tar den definitivt pma mig när det är dags :-))

Fridborg
0

Vet faktiskt inte, men tänk på fallhöjden, 160 cm är rätt högt för en råtta så jag skulle ha mittenplanet… Det kommer bli den närmaste veckan, kanske två

[pepparkatt]1
0

Jo det är sant! Kollade närmre på den och är helt kär!! Yaay jag är fett taggad nu :-D