(s) Två vuxna hanar
1. Remy
Födelsedatum: Vet ej exakt men han är 2 år gammal ungefär.
Färg, teckning, hårlag: Hane, Svart med vita tassar, lite silverhår i pälsen, slät päls, toppörad.
Kullstorlek: Vet ej
Fadern: Vet ej
Modern: Vet ej
Pris och reg: Han är inte registrerad någonstans. Jag vill ha 200 för honom.
Omplaceras pga: Jag har inte tiden han kräver, jag har tagit över honom från en vän och när jag fick hem honom var han inte speciellt tam alls, han behöver ett kärleksfullt hem, kanske få komma till en helt ny flock där han kan få ha det riktigt bra sina sista år. Han är som sagt skygg men väldigt lugn och snäll, han saknar en bit av sin svans pga. olycka i tidigare hem som bebis men det ger honom inga hinder i sitt liv.**
1. Rebus
Födelsedatum: Vet ej, men är ca. 1 år gammal.
Färg, teckning, hårlag: Hane. Silver black. Svartögd, toppörad, slät.
Kullstorlek: Vet ej
Fadern: Vet ej
Modern: Vet ej
Pris och reg: Rebus är heller inte registrerad då han oxå kommer från samma ställe som Remy. Jag vill ha 200:- för Rebus.
Omplaceras pga: Samma anledning som med Remy, jag har inte tiden han kräver och han skulle behöva komma till en ny flock han också, han är en kaxig tonnåring och behöver läxas upp lite, då Remy(min andra hane) verkar vara rätt så ranglåg och lite äldre så orkar han inte riktigt säga ifrån.
Annonsen behöver EJ vara låst.
Ni får jätte gärna fråga om ni vill veta mer om mina pojkar! Jag nås antingen på 0730536515 eller på ellathorell@live.se
Jag tvekar på om du kan få sålt de för 200:- styck "/, vill bara säga de, man kan få en bra uppfött råttbebis för samma pris med tanke på att de har sin ålder..