Råttor iFokus

Råttor

Etikettpyssel-leksaker
Läst 1724 ggr
Nutiz
0

Sytt en tunnel! :D

På Ica här finns det ett rum med massa varor, allting i det rummet kostar 10 kr, och där fanns det 120x80 fleeceplädar! Så jag köpte en sån, ska köpa lite fler om det finns kvar nästa gång jag är där.  Skrattande Den var iaf svart med beiga tassavtryck på. Så jag klippte ut en bit ur den som var ca. 40x30 cm, och sydde ihop den längst upp. I kanterna klippte jag ett litet veck, så det är två små bitar i varje hörn som man knyter upp den med. Råttorna älskar den redan! De ligger alla tre i en hög i mitten av den och trängs Flört
Bild kommer imorgon! Skrattande

Taci
0

Låter fint :) Jag har en handduk som är vikt och upphängd som en hängmatta, men dom väljer ofta att ligga emellan lagrena :)

CamillaS
0

he he ok väntar spänt på bilder nutiz:)

Nutiz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer bilder!

Såhär ser den ut när det inte är några råttor i den -->

Nutiz
0

Såhär ser den ut när alla tre är i den -->

Nutiz
0

Man kan inte bara vara i den, man kan vara den också Flört -->

cher_
0

smart tips,det ska jag oxå göraSkrattande

cosmonita
0
Ninja
0

Vilket myspys! :) Jag hade nåt liknande i form av avklippta jeansben en gång.. Det var poppis det med. :P

Grodan
0

Ja, tunnlar är verkligen skoj o mys!

Har ni testat de där tunnlarna som prasslar till era råttor?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

CamillaS
0

hade en liten prassel tunnel till mina förut men dom växte ur den så nu kommer dom inte in i denFlört

Raja
0

Jag sydde en liten kudde till min råtta på prov. Fyllde den med tidningspapper så den blev som en saccosäck. "jättemysigt" tänkte jag. Inte då. Pappret åkte ut i hela buren och nu ligger han och sover på en hög med tyglappar. Knäppråtta :P