Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 573 ggr
Luka
0

(S) Tant-råtta

Min älskade Wilmer (fd Daphne Millbrook) behöver ett nytt hem då hon blivit ensam kvar efter att hennes syster lämnade oss i morse.

• födelsedatum: 2010-07-13
  • färg, teckning o hårlag: mink ambk, slät
  • kön: hona
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): vet ej
  • faderns namn, födelsedatum, vikt: Harry Potter, 2009-05-22, vet ej
  • moderns namn, födelsedatum, vikt: Chanel (Bebis), 2009-12-06, vet ej
  • syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Behöver nytt hem då hon blivit ensam efter att hennes syster avlidit och jag har inte tänkt att ha några nya råttor just nu.
  • omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: busig och nyfiken, sitter helst inte stilla en längre stund, men lugnare nu då hon är gammal. Har fungerat bra tillsammans med sin syster och en annan hona som kom in som omplacering.
  • pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: symbolisk summa på 50 kr, ej reg.
  • ort där råttan/råttorna finns: Stockholm 
  • telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus): mail till r.kring@gmail.com
  • Om annonsen ska vara låst eller ej: behöver ej vara låst
Gahich
1

Jag som nyss var i sthlm. Hon får gärna flytta hem till mig och mina 5 tjejer om någon åker sträckan sthlm-västerås och kan ta med henne.

Lancia
0

Zickan åker den sträckan emellanåt, hör med henne.

Luka
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hjälp denna fantastiska rått-tant att hitta ett nytt hem och nya kompisar!

Zakaraa
0

En liten tanke som slog mig, är det inte bättre att hon får spendera tiden hemma framöveR? Hon är ju över 2½år så det känns lite som en onödig stress att byta hem när hon ändå är så pass gammal?

Var bara en tanke som slog mig när jag såg hennes ålder :) Finns säkert någon som kan låna ut en kompis eller liknande om det skulle vara så.

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Luka
0

Jo, jag har funderat över det alternativet också och om det finns någon som kan tänka sig att låna ut en kompis till Wilmer så finns annons HÄR.