Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 450 ggr
elin_tilly
0

Omplacering "nytt hem till två rått flickor "

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är med stor sorg i hjärtat nu när jag vill hitta ett nytt hem till mina två flickor på grund av att jag inte har tillräckligt med tid eller intresse som de behöver. Alice är en lugn, ganska kelig två årig tjej. Hon kan vara lite blyg men om man ger henne lite tid kommer hon fram för att undersöka och springa runt. Hon är vit med gråa inslag och pälsen är slät, för att vara så gammal är hon helt frisk förutom att hon är lite för rund om magen. Skrollan är en ett årig tjej med mycket energi. Hon är väldigt smart och jätte social, vill gärna sitta på axeln eller busa i soffan. Hon skulle tycka mycket om att få komma till någon som kan stimulera henne och ge henne lite mer utmaningar än vad jag kunnat ge henne. Skrollan är brun med en vit fläck mellan frambennen och ner över magen och pälsen är slät. Buren som de bor i har jag haft i ett år och den är i mycket fint skick. Med buren följer också en del utrustning som tex rör mm. För buren vill jag ha 1000 kr. Men för mina flickor är ett bra hem viktigare än priset. Mitt namn är Elin Tilly och bor i Eslöv. Om ni har ftågor eller är intresserade av mina flickor + bur eller bara flickorna eller buren kan ni nå mig på min mail : elin_tilly@hotmail.com Ps. Till de som ansvarar för RiF, jag hittade inte någonstans där jag kunde skrina det här. Så hoppas att det går bra ändå. Ds.

Elin & Algot

Fjordell
1

Jag hjälper moderatorerna litegrann eftersom ingen verkar vara vaken för tillfället.🙂

"Detta ska en säljes/omplaceringsannons innehålla;

• födelsedatum
  • färg, teckning o hårlag
  • kön
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v)
  • faderns namn, födelsedatum, vikt
  • moderns namn, födelsedatum, vikt
  • syfte med parningen el om det är omplacering, anledning
  • omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc
  • pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb
  • ort där råttan/råttorna finns
  • telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus)
  • Om annonsen ska vara låst eller ej

Har du ej alla fakta så fyll endast i vet ej på dessa punkter."

zickan
0

Du lade i precis rätt kategori, Annonser :-)

Men du missade en punkt. Rif har en mall för alla att följa gällande annonser. Så snälla fyll i denna så gott du kan. Vet du ej så skriver du bara det :-)

http://rattor.ifokus.se/discussions/4d714bfab9cb46223305f7a4-annonsregler?discussions-1

• födelsedatum
  • färg, teckning o hårlag
  • kön
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v)
  • faderns namn, födelsedatum, vikt
  • moderns namn, födelsedatum, vikt
  • syfte med parningen el om det är omplacering, anledning
  • omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc
  • pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb
  • ort där råttan/råttorna finns
  • telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus)
  • Om annonsen ska vara låst eller ej

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.