Medlemmarnas sidor
Sajtvärdar! Är det inte dags att uppdatera "medlemmarnas sidor" under "Länkar".
http://rattor.ifokus.se/links?articles-1
en stor del av sidorna finns inte kvar och en del andra är inaktiva sedan många år tillbaka:P
Finns väl flera trådar där medlemmar skriver ut sina hemsideadresser eller bloggadresser..
Men det var en tanke bara ;)
ratastrofy.weebly.com/
Hej!
Jättebra att du är uppmärksam och meddelar oss om detta, och ja, den bör ABSOLUT uppdateras eller till och med tas bort :P
Jag hade faktiskt helt glömt bort att den fanns och därför inte kollat ordentligt på den. Men ja, troligen kommer vi ta bort den helt, då det är ett för stort jobb att hålla den uppdaterad samt att vi redan har många trådar som man lätt kan söka på där medlemmar postat adressen till sin blogg/hemsida etc. Ska kolla med de andra modsen :)
#1 Inte så svårt att uppdatera den lite då och då om man bara kommer ihåg att den finns. Men frågan är ju om alla medlemmars hemsidor/bloggar ska få va med eller endast alla som skriver om råttor.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Tagit bort de döda länkarna på delen om medlemmars hemsidor/blogg.
#2 Haha då får DU ta på dig att hålla den uppdaterad, jag pallar inte att ta på mig mer än allt jag redan har xD Ska vi ha länkar så tycker iaf jag att det bara ska vara råttrelaterade sådana, vill folk synas med annat kan de göra det via profil/signatur mm.
#3 Toppen!
#4 ne du kör ju redan ett jobb med att styra upp kategorierna. Det räcker. Och där vet jag inte helt hur du tänkt, samt noll ork att styra upp. Länkarna kan jag ta på mig som uppgift.
Bra att du känner också det bara bör va råttrelaterat. För jag raderade en som gått över till att bara ha kaniner på sin hemsida.
Och ursäkta att jag kapade tråden till lite mer moderator frågor ;-). Men toppen till Kommandora som påpekade detta! 👍
#5 de e lugnt ;)
ratastrofy.weebly.com/