Zickans Jurist-kull..
🎈🥳Grattis på hela högen 🎈🎂🎁
Mamma Raven är så stolt över sina små. Hälsar alla att hon mår riktigt bra i sin halva ft med kompisen Nova. Tyvärr kan inte pappa Justice gratta då han avled pga ålder den 16/6-12, hela 2år 9 månader❤️
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#1 Stolta bör ni va, är ett par riktiga charmörer med mycket pussar! 😍 Aaw, Justice, riktigt gammal man. Fina barn gav han 🙂
Hipp hipp hurra "mosters" bebisar!! Det ska vi fira själva när jag är barnvakt 🥳
// Stephanie och hårbollarna 
Censur och Testamente bor här hemma hos mig:) Testamente som är vildingen har börjat lugna ner sig lite smått nu. Censur är samma lugna prinsessa som alltid.
Imorrn blir det kalas här hemma och det får bjudas på något extra mumsigt. Om tjejerna får välja så blir det nog leverpastej, blåbär, pasta och isbergssallad:)
🎈🎂🎁Grattis på födelsedagen alla syskon!🎁🎂🎈
önskar
Censur och Testamente med familj 🙂

Å, grattis i efterskott alla jurister! Det var jag som ägde Justice, och han, liksom hans faster, betydde väldigt mycket för mig. Hoppas linjen vårdas och får överleva flera generationer!
Älskar mina stora små vänner..
HIPP HIPP HUUURRA!!! 🎈
#4 Så fina! Dom har att lite samma drag som mina två flickor, ena är busig och andra lugnar "finare" tös 😉
#7 Hoppas dom lever lika eller längre som Justice, så man får spendera måånga fina dagar tillsammans.
Flickorna var helt lyriska när en stor sked med glass serverades till efterrätt! Iaf Vivvi. 😍