Månadens råtta Mars
Nu är ett nytt år och nya regler och teman med det!
2013 är färgernas år så alla teman kommer att gå efter en specifik färg! Det betyder att både råtta och bakgrund räknas. Tänk på att skriva namn på råttan tillsammans med bidraget.
**Temat för Månadens råtta Mars är: BEIGE/BRUN
**
Bilden får inte vara mindre än 800 x 600 och nu gäller bara vågräta, alltså liggande bilder.
Alla tävlingregler finns i DEN HÄR artikeln.
OBS! Det är inte tillåtet att diskutera bilderna i tråden! Vid frågor om tävlingen eller tidigare tävlingar, PM:a mig.
**Tävlingen pågår till den 28:e februari kl 18.00. Då görs en rösttråd.
**
LYCKA TILL!
Här är en bild på mina Hattifnattar Chilli och Vippen!
ajabaja, vi fick inte vara i soffan! XD
Nu ska egentligen inte bilder diskuteras i denna tråd, men eftersom Januari var vit och det var endel beiga råttor som blev tillåtna att vara med så bestämde jag mig för att beige till mörkbrun skulle vara tillåtet denna månad för att ge lite variation.
Kommentarer om bilderna kommer att tas bort.
/Tävlingsansvarig
Två beiga dumbo töser från Rock-A-Doodley kullen myser på min beiga ullfilt :)
Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum
Här är några killar från Urchinkullen! :)
Från vänster: Crispin, Padra, Trippel, Silver, Hassel, Fingal, Tay.
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!
Vill bidra med en bild på en av mina absoluta favoritråttor genom åren.. Galrion! Minns så väl hur jag hade gett honom en köttbulle för att få honom att vakna ur "dvalan" under fotosessionen… för att få liite mer action i bilderna. Hehe.. ja, det gick väl sådär 😉
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Har du svår mensvärk? Kika in på