Råttor iFokus

Råttor

Etikett: genetik-utseende
Läst 525 ggr
Elsis_00
0

Kiwis bebisar - champange eller PEW?

Nu äntligen har jag fått tummen ur och tagit nya kort på de tre syskonen som är ljusa, bättre sent än aldrig ;)

De spekulanter som har varit här har varit eniga om att de ljusa är PEW, precis som mig… Nu vill jag höra från er, PEW eller Champange? Alla tre syskonen ser precis lika dana ut.

Elsis_00
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Elsis_00
0
Elsis_00
0
Elsis_00
0
Elsis_00
0

Kan tillägga att det är skuggor på första och sista blden, har tagit utan blixt men det är ändå svårt att få en bra bild :/

Emmetem
0

Jag är ingen expert, men jag tycker inte att de ser ut att var Champagne..

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

Elsis_00
0

Nej jag är inte heller någon expert, absolut inte, men jag har haft champange förut och om man kollar tydligt ser man ju då (?) att dom verkligen inte är vita, dessa tre småttingar har inte en nyans till att vara annat än vita :)

Lamina
0

Tycker dom ser ut som solklara PEW. (Och att dom är otroligt söta.)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Elsis_00
0

Okej skönt att det inte är jag som är färgblind ;). Tack, de är verkligen helt bedårande

Zakaraa
0

Tycker det var svårt att se på bilderna men är pälsen Kritvit så är de Pew, är den inte kritvit utan bara vit och liknande så är de champagne

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Elsis_00
0

#10 ja det är så svårt att få rätt nyans med ljuset, antingen är det för mörkt eller så är det för ljust :P Ska se om jag kan ta någon bättre bild när solen gått i moln ;)

Zakaraa
0

#11 haha ja det är helt klart svårt att få en bild som är rättvis, framför allt när allas skärmar har olika inställningar också!
Mer därför jag skrev som jag gjorde då det kanske blir enklare för dig att se i verkligheten :) Man brukar se skillnad på kritvit och vit :)

Elsis_00
0

aha *trög* ;) Men dom är kritvita, tror jag :P

Zakaraa
0

#13 då borde de vara PEW :)