Råttor iFokus

Råttor

Etikettlänkar
Läst 1333 ggr
zalda
0

99-åring attackerad av råtta

Daydreams
0
The_Rat
0

Förvånad

undrar varför råttan gjorde det… Men har ändå svårt att tro att den bet i halsen…

Mimus
0

Tog sats å bet i halsen.. Hmm :/

Engagera
0

Ofta! säkert att han inte såg fel… kanske va en hund? Räcka ut tungan

Lollo86
0

hmm varför skulle råttan ta sats? antagligen skrämde hon den som fan å då blev den väl rädd bara å bet henne. tycker det låter konstigt att den hoppade upp å bet henne i halsen bara.

zalda
0

Jo dom har ju bara förstorat upp det hela att råttor är  hemska och  anfaller på måfå verkar det som, tycker storyn är dålig och så är det en gammal herre också som kanske inte är vid sina sinnes fulla bruk.

zalda
0

#1 tack så mycket, visste inte hur man gör den klickbar =P

ParaKiss
0

Äh. en vampyr råtta bara =) En ny art :P

[daniel85]
0

ta sats?????? Generad

Stephanie
3

HAHAHAHAHAHA!!! Det måste ha varit den artikeln tjejen framför mig på tunnelbanan hade läst. Räcka ut tungan När hon fick se mina råttor i transportburen berättade hon den här för sina vänner som satt bredvid. Irriterade mig lite på det (den grejen att "råttor är äckliga, berätta en historia om dom") så jag nöjde mig inte med att bara hälsa genom gallret utan tog ut Sushi. Så fort jag öppnade luckan på transportburen så hoppade tjejerna till och gick därifrån Oskyldig Jag blev av med dom i alla fall.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Marreme
5

Jag har alltid sakt att man ska ha några råttor på axlarna på mellandagsrean, då slipper man trängseln och konkuransen om varorna =D

ParaKiss
0

haha synd att dom hära råttorna som jag har är nakenfisar och näst intill naken ^^ Lite svårt att ta ut dom på rean;(

Mimus
0

Ha ha.. D där med råttor på rea låter som en finfin idé :P

Speciellt om man har en vampyrråtta ;P

Ladyinred
0

Frågan e bara hur populärt butikspersonalen tycker att det är, har man otur kanske man inte får handla alls :(

Daydreams
2

#14 äh säg bara  att det är din ledarråtta (som i ledarhund)

ParaKiss
0

#14 Kanske är värt att bli utslängd bara för att få se folkets miner? =)

Bim
0

Haha! Smart! :D

UpptagetNamn
0

Jag brukar ha med någon råtta när jag är ute :P Fast mest på sommarn då, På axeln,
Haha, folk blir inte rädda., tvärt om, alla små barn ska klappa X'D

Keno
0

Det där med råttan på hemmet verkar ju skitkonstigt.

ylva00
0

Haha, finfin idé, kanske man ska ha när man inte hittar någon plats på stranden oxå!😂

Instagram @enzo.bordercollie & @mydoodl3s puss o Kram

[juunii]
0

Mer än hälften Aftonbladet är inte sanna 😉och det låter konstigt att råttan bara hoppar upp till gamlingen och biter henne i halsen sådär.

Itchy
2

och sen är ju denna tråd liiiiite gammal, bara 6 år  😉

You can't spell Bitchy without Itchy